دبیر کل جامعه‌ اسلامی کارمندان گفت: با توجه به این‌که هیچ گروه و حزب و تشکیلاتی از حقوق کارمندان صحبت نمی‌کند؛ ما در این زمینه با ملاقات‌های حضوری در گروه‌های کارشناسی و در قالب‌های انتشار بیانیه و مصاحبه بر حقوق این قشر تاکید می‌کنیم، امیدواریم در عرصه‌ انتخابات نیز نقش فعالی در حضور حداکثری این قشر ایفا کنیم. کمال سجادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: احزاب باید رسمیت داشته و دارای مرامنامه‌ اصلی باشند و در ارتباط با نظام جمهوری اسلامی و منافع مردم تعهد داشته باشند و حسن نیت خود را به اثبات برسانند.

وی افزود:‌ اگر احزاب برنامه‌ داشته باشند و مردم نیز برنامه‌های آنها را بشنوند و این برنامه‌ها به عنوان تولید اندیشه‌های سیاسی به مردم معرفی شود، مردم نیز می‌توانند در عرصه انتخابات که بهار احزاب محسوب می‌شود کار و فعالیت احزاب را دنبال کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تصریح کرد: احزاب باید اعتماد مردم را جلب کنند. مردم اگرچه از تحزب خاطره‌ خوبی ندارند، اما وجود احزابی چون حزب جمهوری اسلامی نشان داد که می‌شود در قالب نظام جمهوری اسلامی حزب داشت، چنانچه این حزب در معرفی کادرها و نیروهای موثر بر جامعه نقش مفیدی داشت.

سجادی گفت:‌ یکی از کارهای احزاب باید این باشد که به پرورش کادر برای اداره کشور بپردازند و افراد با صلاحیت و مقبول را به جامعه برای مدیریت‌های مختلف و عرصه‌هایی چون انتخابات معرفی کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تصریح کرد:‌ نقش حزب نقش بی بدیلی است که مردم می‌توانند از طریق آن در اداره کشور شریک باشند و اگر احزاب نباشند، باندبازی‌های مختلفی شکل خواهد گرفت.