در دومین روز از هفته فیلم مستند ۶+۲۵ ـ ۸ آبان ماه ـ فیلم‌هایی از عباس امینی، مهدی پریزاد، محمد شیروانی، علیرضا قاسم‌خان و رخشان بنی‌اعتماد در خانه سینما به نمایش درخواهد آمد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در سانس اول، «طعم خورشید» عباس امینی، «وانامی» مهدی پریزاد، «حیات وحش ایلام» فتح‌الله امیری، «حیات وحش ایران» مانی میرصادقی و در سانس دوم «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» رخشان بنی‌اعتماد، «نواهای گم‌شده» علیرضا قاسم‌خان، «لیلی کجاست؟» محمد شیروانی اکران می‌شوند.

بنا بر این گزارش، «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» رخشان بنی‌اعتماد فیلم کوتاهی درباره فرش از مجموعه‌ فیلم‌هایی است که کارگردانان سینمای ایران درباره فرش ساخته‌اند. این مستند درباره فرشی است که از روی سردر مسجد اصفهان ساخته شده است.

در ادامه و پس از نمایش این مستند قرار است، «نواهای گمشده علیرضا قاسم‌خان که روایتی از آثار تاریخی موسیقی ایران توسط حسین علیزاده است، به نمایش درآید و در ادامه «لیلی کجاست؟» به کارگردانی محمد شیروانی مستندی درباره محمدرضا درویشی آهنگ‌ساز و پژوهشگر موسیقی نواحی ایران اکران می‌شود.

در حالی در سانس دوم دومین روز از هفته فیلم مستند ۶+۲۵ فیلم‌هایی درباره موسیقی به نمایش درمی‌آیند که در سانس نخست «طعم خورشید» روایتی از زندگی کارگران مزرعه نیشکر در هفت تپه، «وانامی» که درباره نسل جدیدی از میگو است که به دنبال بیماری و فلج شدن صنعت میگو وارد کشور شده است و دو مستند «حیات وحش ایلام» و «ایران» اکران می‌شوند.