فیلم سینمایی «مارتا» امشب از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول مشترک ایتالیا، آلمان، اتریش و سوئیس به کارگردانی ساندرا نتلبک، داستان فیلم درباره مارتا زنی جوانی است که سرآشپز یک رستوران خوب است، او زنی جدی و زندگیش تقریبا از عواطف خالی است و... «بن بست» عنوان فیلم سینمایی فردا از شبکه یک سیما است. این فیلم به کارگردانی رضا شالچی ساخته شده است. در این فیلم حدیث فولادوند، رامبد شکرآبی و اشکان خطیبی ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم درباره زن و شوهری است که با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان هستند.

آنها در منزل قمر خانم و آقا مراد مستاجر هستند. مراد دائما آنها را به خاطر ندادن اجاره خانه سرزنش می‌کند و...

شبکه دو سیما هم فردا ساعت ۱۴ فیلم سینمایی «خشم اژدها» را در نظر گرفته تا برای بینندگان پخش کند. این فیلم سومین فیلم مطرح رزمی بروس لی بود که خودش نقش اصلی را در آن بازی کرد و ضمنا فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم بود.

داستان «خشم اژدها» درباره تانگ لو است که برای کمک به یکی از دوستان خانوادگی رستوران‌دار خود از هنگ‌کنگ به رم می‌رود و...

«خشم اژدها» همچنان پرفروش‌ترین فیلم بروس لی در خارج از هنگ کنگ است.

فیلم سینمایی «حادثه» امشب ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم سال ۱۳۶۳ به کارگردانی منصور تهرانی با حضور اکبر زنجانپور، حسین عمرانی، بهروز افراشته و محسن قبادی ساخته شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تصادف دو آمریکایی با یک زن باردار باعث سقط جنین او و وارد آمدن جراحات شدید به آن زن می‌شود، اما به دلیل قانون کاپیتولاسیون همسر زن نمی‌تواند از دو آمریکایی شکایت کند و ...

شبکه سه هم فردا ساعت ۱۰:۲۰ فیلم سینمایی «فراری» را به کارگردانی کوین هوکس پخش می‌کند. داستان این فیلم درباره دو زندانی است که از زندان فرار می‌کنند. یکی از آنها مبلغ قابل‌توجهی از طریق اینترنت از حساب یک شرکت برداشت کرده است. پس از فرار هم پلیس و هم اعضای شرکت به دنبال او هستند. فیلم ۹۸ دقیقه‌ای «فراری» محصول سال ۱۹۹۶ آمریکا است و در آن لارنس فیشبرن و استفن بالدوین نقش‌آفرینی کرده‌اند.

برنامه صد فیلم هم برای فردا شب فیلم سینمایی «پاپیون» را آماده پخش کرده است. این فیلم به کارگردانی فرانکلین ج. شفنر تولید سال ۱۹۷۳ است.

در فیلم ۱۵۰ دقیقه‌ای «پاپیون» استیو مک‌کوئین، داستین هافمن، ویکتور جوری، دان گوردون، آنتونی زرب و وودروپارفری بازی کردند.

فیلم تلویزیونی «لنین در قطار» در دو قسمت برای سینما چهار این هفته و هفته آینده چهار و یازدهم آبان در نظر گرفته شده است. این فیلم محصول مشترک ایتالیا، فرانسه، آلمان غربی و اتریش است که دامیانو دامیانی سال ۱۹۹۰ با حضور بن کینگزلی، لسلی کارون، دومینیکو ساندا و تیموتی وست ساخت. داستان فیلم «لنین در قطار» در فوریه سال ۱۹۱۷ می‌گذرد.

شبکه تهران هم فیلم «راز زندگی» را فردا ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌کند. این فیلم تلویزیونی را میگل الکساندره سال ۲۰۰۲ به مدت ۹۰ دقیقه ساخت. در این فیلم تلویزیونی که محصول آلمان است، دزیره نوسبوش، گونتر ماریا هالمر، انریکو موتی و ینی دیملینگ بازی کردند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دکتر کاترینا کلوگه، پشت کامپیوتر مشغول کار است و در حین کار، تلفنی با دختر کوچک و شوهرش صحبت می‌کند.

ناگهان گروهی مهاجم وارد محل کارش می‌شوند و با خوراندن ماده‌ای مخدر او را بیهوش می‌کنند و مدارک مهم مربوط به آخرین آزمایش‌هایش را می ربایند و ...