دبیر سیاسی ائتلاف بزرگ حزب‌ا... گفت: برای ورود به جبهه متحد اصول‌گرایان هشت شرط داریم که در صورتی که آن را بپذیرند، به این ائتلاف خواهیم پیوست.

حسین کنعانی مقدم، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با بیان این شروط، اظهار کرد: باید مشکلاتی از قبیل شائبه دولتی بودن و فراگیر شدن جبهه متحد اصول‌گرایان برطرف شود؛ چرا که این موارد آسیبی جدی برای فعالیت‌های اصول‌گرایان محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه گروه ۱۱ نفره نباید برای آینده مجلس تصمیم بگیرند؛ بلکه تنها باید به مشاوره با گروه‌ها و احزاب بپردازند، افزود: علاوه بر رفع مشکلات یاد شده باید از ظرفیت برخی اصلاح‌طلبان معتقد به خط امام و رهبری در جهت تحقق اتحاد ملی در مجلس و لیست اصول‌گرایان بهره گرفت.

کنعانی مقدم افزود: باید از برخی افراطی‌گری‌ها در بین عده قلیلی از اعضای مورد قبول جبهه متحد اصول‌گرایان، جلوگیری شود و در صورت ادامه این رفتار از سوی این افراد باید آنها را رسما از جمع اصول‌گرایان خارج کرد، ضمن اینکه رقابت انتخاباتی برای اخذ کرسی‌های مجلس، بعضی از اصول‌گرایان را به این باور برساند که تنها طرفداران احمدی نژاد اصول‌گرایان هستند. وی تاکید کرد که جریان اصولگرایی در ائتلافی که باید نام آن را «رهبری+ بی‌نهایت» گذاشت، تنها نقش مشاور مردم را دارند و نباید در مصادره افراد خاصی از این طیف باشد.