مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان پیش از دستور جلسه علنی مجلس با بیان اینکه تبصره ۱۳قانون بودجه به صورت ناقص در حال اجرا است، خطاب به نمایندگان و هیات دولت، گفت: به داد مردم برسید.

وی گفت: افزودن برناوگان اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی، توسعه قطار شهری، توسعه جایگاه‌های سی.ان.جی و غیره برای شهرتهران، مشکل کشور را حل نمی‌کند، زیرا تهران کل کشور نیست. وی با اشاره به تصمیم دولت در سال گذشته برای تعطیلات عید فطر، از اتخاذ‌ نکردن این تصمیم در سال جاری انتقاد کرد و تصمیم سال گذشته دولت را اقدامی شجاعانه و انقلابی خواند و افزود: انتظار می‌رفت امسال نیز این تصمیم، تجدید و آن خاطره‌های شیرین زنده شود، اما سخنگوی دولت بدون هیچ توضیحی اعلام کرد که تعطیلات عید فطر تنها یک روز است.

نماینده شادگان با طرح این سوال که آیا جمهوری اسلامی ایران که به حق «ام‌القرای» جهان اسلام است، نباید همگام با ملت‌های مسلمان جهان، جشن و تعطیلی داشته باشد؟ اظهار کرد: چطور اکثریت قریب به اتفاق کشورهای اسلامی و حتی غیرمسلمان عید را حداقل سه روز اعلام می‌کنند، اما در ایران اسلامی فقط یک روز تعطیل اعلام می‌شود؟

وی اضافه کرد: باعث تاسف است که عده‌ای از همکاران در مجلس با اظهارات غیرکارشناسی خود، اقدام سال گذشته دولت را زیر سوال بردند و زمینه‌ساز تصمیم امسال شدند.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: آیا واقعا تمام تعطیلات در طول سال ضروری و لازم است و به اقتصاد و رشد کشور ضربه نمی‌زند و فقط اضافه کردن دو روز تعطیلی به عید فطر غیرضروری بوده و لطمه به اقتصاد و پیشرفت کشور وارد می‌کند؟

به گفته نماینده شادگان ملت ایران در سراسر کشور به همان مقدار که از تصمیم سال گذشته دولت نهم خوشحال بودند، به همان مقدار و بیشتر از تصمیم امسال دولت، ناراحت شدند. نماینده شادگان ‌وضعیت فعلی ناشی از سهمیه‌بندی بنزین را واقعا سخت و آزاردهنده دانست وتاکید کرد: در مناطق محروم و شهرستان‌های دور افتاده مردم به شدت در محنت، رنج و عذاب به سر می‌برند و تنها سوال‌شان این است که این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد یافت. وی اضافه کرد: اضافه کردن ناوگان اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی، توسعه قطار شهری، توسعه جایگاه‌های سی.ان.جی و غیره برای تهران، مشکل کشور را حل نمی‌کند زیرا، تهران کل کشور نیست.

ناصری در پایان گفت: مردم صبور و شریف در مناطق مختلف به ویژه در جنوب غرب از این وضعیت رنج می‌برند و منتظر اقدام سریع دولتمردان عزیز هستند.