فیلم سینمایی «صعود از K۲» امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره دو کوهنورد است که در یک صعود دشوار با گروهی دیگر از کوهنوردان آشنا می‌شوند و... . شبکه یک سیما فردا فیلم سینمایی «شب غزل» را ساعت ۱۶ پخش می‌کند. داستان «شب غزل» روایتگر غزل تنها دختر مشهدی گلاب است. او شیرینی‌خورده مراد است، جوانی که به علت همکاری با نصرت در قاچاق به مدت چهار سال در زندان است.

فیلم تلویزیونی «خواب‌زده» امشب ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی بهرام کاظمی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی ساخته شده و علی اوسیوند، حمیرا ریاضی، حبیب دهقان نسب، ارسلان قاسمی، سحر آربین، منوچهر علیپور، مهرداد فلاحتگر و ... در آن بازی می کنند.داستان «خواب‌زده» درباره زنی به نام سارا است که همسرش در تصادف کشته شده است. او با فردی به نام ناصر صالحی ازدواج می‌کند و... .

فیلم تلویزیونی «پریش» با نام قبلی «الفبا» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی فردا ساعت ۱۸ از شبکه دو پخش می‌شود. در این فیلم شهرام حقیقت‌دوست، زهره فکور صبور، مهدی صبایی، غزاله نظر و میترا ضیائی‌کیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.در خلاصه داستان «الفبا» آمده است: مانی دل به عشق پوشالی باخته و زندگی را به افیون و... .

شبکه سه هم امشب ساعت ۲۰:۱۵ فیلم سینمایی «فراری» را به کارگردانی کوین هوکس پخش می‌کند. داستان این فیلم درباره دو زندانی است که از زندان فرار می‌کنند. یکی از آنها مبلغ قابل توجهی از طریق اینترنت از حساب یک شرکت برداشت کرده است. پس از فرار هم پلیس و هم اعضای شرکت به دنبال او هستند و ...

«قطار زیرزمینی» هم عنوان فیلمی است که فردا از شبکه سه ساعت ۱۰:۱۵ روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مافیای ژاپن پس از یک درگیری، یک ماکروفیلم را که مسایل خلاف و زد‌و‌بندهای پشت پرده نخست‌وزیر را نشان می‌دهد به سرقت می‌برد و در قبال بازگرداندن آن خواهان آزادی اعضای زندانی مافیا است و ...

فیلم سینمایی «سرگیجه» هم که چند‌بار از سوی شبکه سه سیما قول پخش آن داده شده، اما این اتفاق نیفتاده است، فردا در قالب برنامه صد فیلم از این شبکه روی آنتن می‌رود. این فیلم را آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۵۷ ساخته است.

برنامه سینما چهار که هر هفته روزهای جمعه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، در این هفته قصد دارد فیلم سینمایی «پشت پرده» محصول مشترک هلند و بلژیک را پخش کند. این فیلم را پیتر کویی‌پرز سال ۲۰۰۵ با حضور جرووان کرابه، جان‌ کلیر، استرید جوستن و آت کیلین در ۱۰۰ دقیقه جلو دوربین برد. ژانر این فیلم تریلر است.داستان این فیلم درباره یک راننده اتوبوس ۵۹ ساله است که در اثر پیش آمدن اتفاقاتی دچار توهماتی می‌شود و رفتارهای بیمارگونه‌ ناشی از آن باعث می‌شود که از شرکت اتوبوسرانی اخراجش کنند و... .

«آخرین شاهد» هم عنوان فیلم سینمایی شبکه تهران است که برای بینندگان تلویزیون فردا ساعت ۱۳:۳۰ در نظر گرفته شده است. این فیلم روایتگر زندگی فردی به نام دیوید است که بعد از مرگ مادرش به آلمان می‌رود و در نمایشگاه اتومبیل دایی‌اش به کار مشغول می‌شود و ...