معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت کار و امور اجتماعی از تاسیس بنیاد کارآفرینان خبر داد و گفت: پیش‌نویس این موسسه با کمک اعضای هیات علمی و کارآفرینان تدوین شده است.

جواد فرشباف در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در‌خصوص تشکیل و توسعه اتاق‌های فکر توسعه کار‌آفرینی گفت: اتاق فکر در وزارت کار و امور اجتماعی در اوایل سال گذشته به مدت ۶ ماه فعالیت کرده است. هدف از تشکیل آن ساماندهی افراد کارآفرین و اعضای هیات علمی رشته‌های کارآفرینی است. وی اظهار داشت: در این دوره زمانی، اتاق فکر با هدف تجمیع اندیشه‌ها و تجربیات مختلف کارآفرینان تصمیماتی اتخاذ کرده که پس از آن، تداوم این کار به موسسه کار و تامین‌اجتماعی واگذار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت کار و امور اجتماعی گفت: در این راستا، موسسه کار و تامین‌اجتماعی با کمک اعضای هیات‌‌علمی و کارآفرینان توانسته ضمن ایجاد بار علمی گسترده‌تر، اساسنامه بنیاد کارآفرینان را نیز به مرحله پیش‌نویس برساند.

وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل بنیاد کار آفرینان، کارآفرینان بتوانند بامراجعه به آنجا و تبادل اطلاعات، به اصلاح روش‌ها بپردازند و ایده‌های جدیدی را شکوفا سازند.