پایگاه خبری بنیاد آزادی و رشد وآبادانی ایران(باران) دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

عبدالله ناصری، عضو شورای عالی بنیاد باران با اعلام این خبر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در دور جدید قرار شد با توجه به محدودیت‌های رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و روزنامه‌هایی که در اختیار اصلاح‌طلبان بود و توقیف شد، سایت خبری باران نظرات اعضای این بنیاد و نیز مدیران ارشد آن را منتشر کند. وی افزود: این پایگاه قرار است کمتر جنبه خبری داشته باشد و بیشتر شامل گفت‌وگوهای تحلیلی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است. چون در دو سال اخیر به صورت یک‌جانبه ۸ سال دولت اصلاحات زیر سوال رفته است، یکی از اهداف جدی ما دفاع از عملکرد دولت در ۸سال اصلاحات و مقایسه آن با دولت جدید است تا دولت به پاسخگویی دربرابر سیاست‌های خود وادار شود.

ناصری ادامه داد: به دلیل این‌که همه امکانات رسانه‌ای در اختیار یک طیف است، آمار و ارقامی که می‌دهد واقعیت ندارد و مردم متاسفانه آن را قبول می‌کنند؛ بنابراین یکی دیگر از اهداف ما پاسخگو شدن در برابر ابهامات کارشناسی و دفاع از برنامه‌های خود است. مانند مناظره رادیویی اخیر نماینده اصلاح‌طلب و نماینده دولت نهم و مباحثی که در مورد دفاع از آزادی بیان مطرح شد.

این عضو شورای عالی بنیاد باران هم‌چنین خاطرنشان کرد: بنای ما بر این است که سایت خبری بنیادباران به عنوان یک رسانه در اختیار اصلاح‌طلبان و حتی مخالفان اصلاحات برای تبیین انتقادات منطقی وتحلیل‌های عالمانه و کارشناسی قرار بگیرد.