سایت الف، وابسته به احمد توکلی در یادداشتی زیر عنوان «چرا افکار عمومی از اعدام زورگیران خشن خوشحال نشد؟» با اشاره به اعدام دو زورگیر تهرانی نوشت: هر چند توقع می‌رود افکار عمومی از دستگیری، محاکمه و اعدام سریع این دزدان مسلح حمایت کنند؛ اما به نظر می‌رسد شهروندان از اعدام این دو جوان چندان هم خشنود نیستند.

الف می‌افزاید: نکته‌ای که برخلاف همیشه این بار مردم را شاد نکرد این سوال مهم بود که چرا متهمان سرشناس و قدرتمند مشمول سرعت در محاکمه و اجرای حکم نمی‌شوند؟ چرا رسیدگی به پرونده رشوه‌گیران دانه درشت از شهرام جزایری و مه آفرید امیر خسروی اینقدر به درازا می‌کشد؟ چرا با گذشت ۳ سال از حمله به کوی دانشگاه، هنوز آمران و عاملان آن جنایت محاکمه نشده‌اند؟ چرا با گذشت بیش از ۳ سال از قتل سه جوان در کهریزک، هنوز متهمان آن جنایت محاکمه نشده‌اند؟

چرا متهمان دانه درشت در پرونده فساد در بیمه ایران به پای میز محاکمه کشیده نمی‌شوند؟ و چرا یک نفر جرات می‌کند دور دوستان متهمش خط قرمز بکشد و دست عدالت را از آنها کوتاه کند؟ آیا برخورد قاطع و سریع، مخصوص متهمان غیرسرشناس است؟

سایت توکلی ادامه داد: ملت تشنه عدالت و برخورد قاطع و سریع با دزدان و مفسدان است؛ اما چیزی که افکار عمومی را آزرده می‌کند، تبعیض در اجرای عدالت است. آیا آن دو جوان اعدام شده خسارت بیشتری به جامعه زده‌اند یا مفسدان دانه درشت؟