گروه بنگاه‌ها- تعدادی از بازنشسته‌ها و کانون‌های بازنشستگی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور طرح بیمه طلایی صندوق بازنشستگی کشوری را ستوده و از تلاش‌های دولت در این جهت قدردانی کردند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در بخشی از این نامه ارسالی آمده است: همت متعالی و دستور به موقع حضرت عالی مبنی براختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه طلایی درمان (بستری) بازنشستگان نسیمی از امید، شادمانی، نشاط وآرامش خاطر را به کانون گرم و پرمهر بازنشستگان هدیه کرد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: از حضرت‌عالی به‌عنوان رییس دولت که همواره مدافع وحامی بازنشستگان کشور بوده و هستید و همچنین از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم اجرای بیمه طلایی درمان به‌عنوان بسته حمایتی دولت خدمتگزار در سال آینده و سال‌های بعد به عنوان خدمتی ماندگار برای بازنشستگان استمرار یافته و در آینده نزدیک این اقدام مفید و اثرگذار نیز افراد تحت تکفل بازنشستگان را هم در بر گیرد.

در بخش پایانی نامه ارسالی کانون‌های بازنشستگان نوشته شده از سرعت عمل و تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم دکتر شیخ‌الاسلامی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین کوشش‌های صادقانه، خالصانه و تلاش‌های بی‌وفقه و دلسوزانه خانم عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می‌کنیم.