محور بحث، مسائل اقتصادی است

معاون پارلمانی رییس‌جمهور مهم‌ترین محور سخنان رییس‌جمهور در دیدار با نمایندگان مجلس را توضیح در خصوص مسائل اقتصادی و بررسی آخرین مسائل جاری کشور عنوان کرد. لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به درخواست احمدی‌نژاد برای حضور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی همدلی بیشتر دولت و مجلس نیاز اصلی کشور است، گفت: با تعامل قوا می‌توانیم کشور را بهتر اداره کرده و تحریم ها را دور بزنیم. فروزنده بیان کرد: آقای رییس‌جمهور به این نتیجه رسیدند که باید با نمایندگان مجلس صحبت کنند و رایزنی‌های لازم صورت گیرد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با بیان اینکه این جلسه، کاملا دوستانه است تا راه‌های لازم برای مشکلات کنونی اندیشیده شود، اظهار کرد: این نشست کاملا علنی خواهد بود و وزرای اقتصادی نیز پیش از سخنرانی رییس‌جمهور مطالبی را بیان خواهند کرد.

احمدی‌نژاد چهارشنبه هفته آینده در مجلس

در همین حال، سخنگوی هیات‌رییسه مجلس گفت: درخواست رییس‌جمهور برای حضور در جلسه علنی مجلس در جلسه هیات‌رییسه بررسی و مقررشد که رییس‌جمهور چهارشنبه هفته آینده به مجلس بیاید.

عبدالرضا مصری به خبرگزاری فارس گفت: نامه درخواست رییس‌جمهور برای حضور در صحن علنی مجلس در جلسه دیروز هیات‌رییسه بررسی و مقرر شد که رییس‌جمهور چهارشنبه هفته آینده (بیستم‌وهفتم دی‌ماه) به مجلس بیاید.