رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محورهای برخورد با تاکسی‌های متخلف در روزهای بارانی و برفی گفت: بارها شاهد سرگردانی مسافران در روزهای سرد زمستانی هستیم. این در حالی است که برخی از تاکسی‌ها در اختیار کسانی قرار گرفته که به مسافران خدمات‌رسانی نمی‌کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در مراسم آغاز طرح جهادی سحاب که پیش از ظهر روز شنبه برگزار شد، بابیان اینکه باید بخش نظارتی در عملکرد تاکسی‌ها تقویت شود، گفت: ما بدون هیچ اغمازی با متخلفان برخورد قانونی می‌کنیم و علاوه بر اینکه همکاران و بازرسان تخلفات را ثبت می‌کنند و شهریاران جوان نیز می‌توانند نوع تخلف خودرو‌ها را نوشته به نمایندگان راهور اعلام کنند تا اعمال قانون انجام شود.

به گفته سردار رحیمی، پاکسازی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی از توقف خودروهای شخصی و برخورد با سد معبر و توقف غیر مجاز در میادین و حریم تقاطع‌ها، برخورد با مسافر بران شخصی، برخورد با رانندگان تاکسی که از پذیرش مسافر خودداری کرده و تاکید بر دربستی کار کردن دارند، اعمال قانون به سایر تخلفات رانندگی مانند نداشتن بیمه نامه و معاینه فنی، برخورد با تاکسی‌هایی که

برخلاف مصوب شورا کرایه می‌گیرند و همچنین تاکسی‌هایی که اقدام به حمل بار می‌کنند از محورهای برخورد با تاکسی‌های متخلف است.