همسر و دو فرزند دهقانی فوت کردند

الهوردی دهقانی، نماینده ورزقان در مجلس بر اثر یک سانحه رانندگی در حوالی تبریز به شدت مصدوم شد و همسر و دو فرزندش را نیز از دست داد. به گزارش خبرگزاری مهر، در این سانحه رانندگی که چهارشنبه شب گذشته اتفاق افتاد، همسر، دختر ۱۵ ساله و پسر نوجوان دهقانی در دم جان سپردند و خود وی نیز از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدید شده است.

کودک خردسال دهقانی دیگر عضو خانواده حاضر در این سانحه نیز از ناحیه سر دچار مصدومیت شد. فرمانده پلیس راه استان آذربایجان شرقی درباره این حادثه گفت: نماینده شهرستان ورزقان در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب گذشته در اثر سانحه رانندگی در محور زنجان - تبریز بر اثر واژگونی خودرو دچار مصدومیت شد.

سرهنگ حسن فرجی پس از بررسی محل سانحه، علت آن را بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل پژو پارس به رانندگی الهوردی دهقانی اعلام کرد.

فرجی تصریح کرد: این سانحه رانندگی درساعت ۲۱.۳۰ شامگاه چهارشنبه در محور زنجان - تبریز دو کیلومتر بعد از تونل شیبلی (۲۵ کیلومتری شهرستان تبریز) رخ داده است.

روز جمعه اما مسوول مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی از عادی بودن وضعیت عمومی نماینده مردم ورزقان و فرزند کوچکش خبر داد.

حبیب حسینقلی زاده گفت: پس از واژگون شدن خودروی الهوردی دهقانی ، بلافاصله پسر کوچک و خود وی با انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز تحت مداوا قرار گرفتند و هم اکنون وضعیت عمومی هر دو آنها عادی است. دکتر رامین آژوغ ، پزشک معالج دهقانی نیز در خصوص آخرین وضعیت الهوردی دهقانی، گفت: دهقانی از ناحیه دنده شکستگی داشته و در حال حاضر وضعیت مساعدی دارد. وی افزود: اگر مشکل خاصی پیش نیاید در چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.