معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی با بیان اینکه ضرورتی ندارد که متمم بودجه ارائه دهیم، گفت: متمم وقتی معنا پیدا می‌کند که بخواهیم مصارف یا منابع جدیدی تعریف کنیم. رحیم ممبینی در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه دولت باید متمم بودجه ۹۱ را ارائه دهد، اظهار کرد:ضرورتی ندارد که متمم بودجه ارائه دهیم. وی در ادامه با بیان اینکه سازوکارهای قانونی موجود جوابگوی مدیریت منابع و مصارف است، گفت: مهم‌ترین سازوکار قانونی ما کمیته تخصیص است؛ به علاوه براساس حکم قانون برنامه پنجم تخصیص‌ها باید متناسب با وصول درآمدها باشد؛ لذا با توجه به این سازوکارهای قانونی نیازی نیست که متمم ارائه دهیم.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی تصریح کرد: متمم وقتی معنا پیدا می‌کند که بخواهیم مصارف یا منابع جدیدی تعریف کنیم و با توجه به اینکه جنس منابع و مصارف تغییر نکرده است و باید منابع و مصارف موجود در قانون بودجه ۹۱ کل کشور را مدیریت کنیم.

پیش‌ از این نیز بهروز مرادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور گفته بود که پیش‌بینی‌های لازم در مورد بودجه سال ۹۱ صورت گرفته و نیازی به ارائه متمم بودجه نیست.این در حالی است که محمد قسیم عثمانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارائه نشدن متمم بودجه به معنای تخصیص هر درصد از هر تعداد ردیف بودجه سال‌جاری است، اعلام کرده بود که شکی در کسری بودجه سال‌جاری نداشته باشید و به طور طبیعی در این حالت دولت باید از طریق متمم بودجه یا اصلاحیه بودجه کسری خود را تامین کند؛ اما وقتی دولتی این کار را انجام نمی‌دهد در واقع دست خود را برای تخصیص هر درصد از هر تعداد ردیف بودجه باز می‌گذارد که این کار خلاف قانون است.