یک هفته‌نامه انگلیسی به نقل از منابع آگاه دفاعی و اطلاعاتی غرب نوشت: امن بودن تاسیسات هسته‌ای ایران در مقابل حملات هوایی متعارف، رژیم صهیونیستی را مجبور به تغییر تاکتیک‌های جنگی خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نامه انگلیسی «ساندی تایمز» به نقل از مقامات و منابع آگاه اطلاعاتی و دفاعی، ضمن اشاره به اینکه تاسیسات هسته‌ای ایران از حملات هوایی غیراتمی و عادی رژیم صهیونیستی در امان است، مدعی شده که تل آویو در قبال ایران تنها گزینه‌های زمینی و هسته‌ای را پیش‌رو دارد. بر اساس این گزارش، پرسنل نظامی به این نتیجه رسیده‌اند که یک حمله هوایی غیراتمی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران احتمالا با شکست روبه‌رو خواهد شد، بنابراین، این پرسنل مجبور شده‌اند تا تاکتیک‌های جنگی خود را در قبال ایران تغییر دهند. هفته‌نامه «ساندی تایمز» به نقل از یک منبع ارشد دفاعی غرب نوشته است که: طرح‌های اسرائیل در طول سال‌های اخیر همواره بر اساس پیشرفت ایران در حال تکامل بوده است. بر اساس این گزارش، کارشناسان دفاعی غربی دریافته‌اند که عمق قرار گرفتن تاسیسات هسته ای «فردو» در ایران عمیق‌تر از آن چیزی است که پیشتر تخمین زده شده است، بنابراین، این تاسیسات در مقابل حملات هوایی غیراتمی و عادی ایمن است.

این هفته نامه انگلیسی همچنین به نقل از کارشناسان دفاعی غربی نوشته است که با توجه به پیشرفت فعالیت‌های غنی سازی اورانیوم ایران، رژیم صهیونیستی مجبور است تا تاکتیک‌های خود را برای جلوگیری از نابودی ۲۰ درصد از هواپیماهای خود در یک حمله هوایی غیراتمی و با سلاح‌های متعارف علیه ایران تغییر دهد. کارشناسان دفاعی این‌طور مدعی شده‌اند که رژیم صهیونیستی در قبال برنامه هسته‌ای ایران دو گزینه پیش رو دارد که این دو گزینه عبارتند از: به‌کارگیری نیروهای ویژه زمینی یا استفاده از موشک‌های بالستیک با کلاهک‌های هسته‌ای جنگی.