عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن مثبت خواندن ورود قوه قضائیه به بازار ارز، برگزاری نشست ارزی میان دولت و مجلس را در مقطع فعلی ضروری دانست و گفت: مجلس نباید تا پایان انتخابات ریاست‌جمهوری که حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و مسائل مختلفی ایجاد می‌شود، تعطیل باشد و نیاز است در این شرایط مجلس اقداماتی برای کاهش التهاب فضای ارزی کشور انجام دهد. جعفر قادری در گفت‌وگو با سایت خانه ملت درباره وضعیت بازار ارز، با یادآوری طرح سوال از وزیر اقتصاد درباره مسائل ارزی، افزود: برای پاسخگویی بهتر در قبال مسائل ارزی نیاز است که ساختار اقتصادی به ویژه در خصوص مسائل ارزی اصلاح شود.

وی با اشاره به تعمد برخی افراد در آشفته کردن بازار ارز، ادامه داد: طرح دو فوریتی مجلس که در خصوص واریز مابه‌التفاوت درآمدهای ارزی به حسابی ویژه که برای تامین هزینه‌های جاری و عمرانی دولت است روز یکشنبه در صحن علنی مطرح می‌شود، البته در شرایط کنونی هم استفاده از منابع ارزی برای پرداخت یارانه غیرقانونی است.

قادری ورود قوه قضائیه به بازار ارز را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: لازم است در این شرایط دستگاهی قاطع برای پایان دادن به اوضاع آشفته بازار ورود داشته باشد و به این نابسامانی‌های بازار ارز پایان دهد. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت به ارز همانند کالا نگاه می‌کند، یادآور شد؛ البته نباید عجولانه دولت را متهم کرد ولی به نظر می‌رسد تعمدهایی در ایجاد چنین فضایی در بازار ارز وجود دارد.