حضور مقام معظم رهبری در بیت مرحوم آیت‌الله خوشوقت

رهبرانقلاب چهارشنبه شب با حضور در بیت مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیز‌الله خوشوقت رضوان‌الله علیه، با بازماندگان آن مرحوم دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، ایشان در این دیدار ضمن ایراد سخنانی درباره شخصیت مرحوم آیت‌الله خوشوقت، درگذشت این عالم ربانی، معلم اخلاق و سالک الی‌الله را به خانواده و آقازادگان ایشان و اهل معنا و معرفت و سلوک تسلیت گفتند. تشییع پیکر آیت‌الله خوشوقت، امروز

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رهبرانقلاب صبح روز شنبه در دانشگاه تهران بر پیکر مرحوم آیت‌الله خوشوقت اقامه نماز خواهند کرد. مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله خوشوقت شنبه ۵ اسفندماه از دانشگاه تهران آغاز شده و پیکر این عالم ربانی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده می‌شود. پیکر مطهر آیت‌الله خوشوقت پنج‌شنبه شب از عربستان سعودی به فرودگاه مهرآباد تهران منتقل شد. وی صبح روز چهارشنبه در بیمارستانی سعودی به دلیل ناراحتی‌های قلبی و افت فشار درگذشت.

برقراری محدودیت‌های ترافیکی

در همین حال رییس پلیس راهور تهران از اجرای محدودیت ترافیکی در اطراف دانشگاه تهران به مناسبت تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله خوشوقت در صبح شنبه (امروز) خبر داد. سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اینکه پیکر مرحوم آیت‌الله خوشوقت صبح روز شنبه از دانشگاه تهران تشییع خواهد شد، امروز از ساعت ۷ صبح از میدان انقلاب تا تقاطع خیابان قدس محدودیت ترافیکی به اجرا گذاشته خواهد شد. سردار رحیمی در ادامه گفت: پس از اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری تشییع پیکر آن مرحوم از ضلع شرقی دانشگاه به سمت خیابان طالقانی انجام خواهد گرفت که در خیابان طالقانی از خیابان قدس تا تقاطع ولیعصر محدودیت ترافیکی به صورت ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.