معاون بین‌الملل قوه قضائیه با بیان اینکه «کارآمدی، گمشده نظام مدیریتی ماست»، افزود: مدیریت جهانی اصلا معنایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد جواد لاریجانی در مراسمی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه هر رییس‌جمهوری در کشور پس از مدتی می‌خواهد همه را نجات بدهد و کارهای بزرگ بکند، یادآور شد: من می‌‌گویم که اگر کارهای کوچک را خوب انجام دهیم بهتر از این است که کارهای بزرگ‌تر را بد انجام دهیم که در این میان معیار کارآمدی نیاز است. نماینده اسبق مجلس درباره موضوع مدیریت جهانی افزود: مدیریت جهانی اصطلاح اهل بیت نیست و مدیریت جهانی اصلا معنایی ندارد چراکه جهان در تعارض با عوامل به سوی تعادل می‌رود. دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: وظیفه امام زمان (عج) مدیریت جهانی نیست، بلکه اقامه دین است و چون اسلام جهانشمول است این فراگیری در همه جای عالم می‌شود که این فراتر از مدیریت جهانی است.

وی با بیان اینکه مدعیان مدیریت جهانی، اول اسلام را کنار می‌گذارند، تاکیدکرد: اگر خود را در موضوع مدیریت جهانی بگذارید باید با تمام ادیان قرار مدیریتی بگذارید، در حالی که این وظیفه امام زمان (عج) نیست و وظیفه امام عصر با سایر ائمه اطهار فرقی نمی‌کند و در ذیل وظیفه رسول اکرم قرار دارد.

نظارت استصوابی بسیار خوب است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه باید کمک کنیم فرهنگ انتخابات عمومی شود، افزود: نظارت بر انتخابات در کل خوب است و باید بهتر شود، نظارت استصوابی در انتخابات بسیار خوب است، اما باید مکانیسم‌های آن هوشمندانه‌تر شود.