سخنگوی دولت درباره اینکه آیا دولت بودجه را به صورت دو دوازدهم به مجلس ارائه خواهد داد یا نه گفت: ان‌شاالله نیازی به بودجه دو دوازدهم نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ‌غلامحسین الهام با بیان اینکه امسال بودجه تکمیل می‌شود و نیازی به حاشیه‌سازی وجود ندارد، گفت: ان‌شاالله در اسرع وقت این بودجه به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود. نیازی به بودجه دو دوازدهم نخواهد بود و از ابتدای سال ۱۳۹۲ بودجه به صورت کامل در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وی همچنین درباره میزان کمک‌های دولت به مردم در زمان نوروز نیز گفت: هنوز میزان و نحوه پرداخت این کمک‌ها به درستی مشخص نشده است.

پیش از این موسی‌الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه از نامه علی لاریجانی، رییس مجلس به رییس‌جمهور خبر داده بود که در آن از دولت خواسته شده بودجه یک یا چند دوازدهم به مجلس ارائه دهد. وی تاکید کرده بود که در صورت عدم ارائه این بودجه در سال جاری تنخواه دو ماهه برای دولت تصویب خواهد شد. در سال گذشته و در همین ماه‌ها نیز نمایندگان مجلس با انتقاد از تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه ۹۱ خواستار تنظیم بودجه دو دوازدهمی از سوی دولت شده بودند.