سایت آفتاب نوشت: عباس پالیزدار که سال گذشته با ایراد اتهاماتی به آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی، فرزندانش و شمار دیگری از روحانیون و علمای برجسته در سخنرانی معروفش در دانشگاه همدان، نامش بر سر زبان‌ها افتاد و پس از مدتی دستگیر و در دادگاه محاکمه شد، در نامه‌ای به آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی ضمن پس گرفتن ادعاهای خود از رییس مجلس خبرگان رهبری و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عذرخواهی کرد. به گزارش آفتاب، متن کامل این نامه که مهدی خزعلی، از دوستان نزدیک پالیزدار، آن را در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده به شرح زیر است:

حضرت آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی دام‌عزه

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام

با سلام؛ با توجه به تعبیر آن بزرگوار در نامه به رهبری به

«باند پالیزدار» احتراما موارد ذیل به استحضار می‌رسد:

۱. اینجانب یک بسیجی جانباز معتقد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌باشم، هیچ باندی ندارم و فقط به وظیفه خود در تحقیق و تفحص مجلس عمل کرده‌ام.

۲. در ۱۲۴ پرونده مورد بررسی تحقیق و تفحص مجلس هیچ پرونده‌ای از حضرتعالی و فرزندان شما نبود و در گزارش تحقیق و تفحص هم مدعی وجود پرونده علیه شما نشده‌ام.

۳. متاسفانه در پایان سخنرانی در دانشگاه همدان، دانشجویی از خانواده شما سوال کرد و اینجانب بدون هیچ مستنداتی به اتکای شنیده‌های غیرمستند از نزدیکان آقای احمدی‌نژاد مطالبی گفتم و در سخنرانی‌ها هم گفته‌ام که هیچ پرونده‌ای راجع به حضرتعالی و خانواده شما ندیده‌ام.

لذا بدین وسیله از محضر حضرتعالی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم این مختصر را به عنوان جبران بپذیرید تا باری بر دوش من در صحرای محشر نباشد.

۴. پیشاپیش از صبر و بزرگواری شما که در طول این یک سال هیچ شکایتی از اینجانب ننموده‌اید تشکر می‌کنم، به‌رغم این که تنها کسی که محق بر شکایت بود شما بودید.

والسلام علیکم و رحمه ا...

عباس پالیزدار