حاشیه‌های همایش انتخاباتی حامیان احمدی نژاد به روایت ایرنا

ایرنا خبرگزاری رسمی دولت نوشت‌: همایش بزرگ فرهنگیان استان تهران حامی احمدی نژاد عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر با حضور دکتر «محمود احمدی نژاد» برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود. از جمله‌: ** فرهنگیان استان تهران با سر دادن شعارهای «ابوالفضل علمدار، احمدی را نگه دار»، «مالک اشتر علی، تو انتخاب اولی» و «عاشق خدمت و جهاد‌، محمود احمدی نژاد»، حمایت خود را از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

**احمدی نژاد خطاب به فرهنگیان استان تهران گفت: من هم یک معلم و از متن فرهنگیان جامعه هستم، اما این همه تخریب و تهمت به دور از انصاف است حتی به همسر من که یک فرهنگی است، توهین کردند.

این سخنان رییس‌جمهوری موجب ناراحتی جامعه فرهنگیان استان تهران شد و برخی از معلمان گریه کردند و یک صدا شعار می‌داند: «افشا کن، افشا کن!»

** احمدی نژاد در جمع حامیان فرهنگی خود گفت: به من می‌گویند «شما دیکتاتور هستی». در دو دولت قبل از دولت اصلاحات تنها یک روزنامه به سیاست‌های اقتصادی دولت انتقاد می‌کرد، آن قدر به این روزنامه فشار آوردند که قلم آن شکست و انتقاد تعطیل شد. احمدی نژاد گفت: در دولت اصلاحات هم اگر کسی انتقادی می‌کرد، ۴۰ روزنامه همزمان به او حمله و صدای او را خفه می‌کردند. وی تاکید کرد: اما در دولت نهم ۳۲۰‌هزار تیتر منفی، توهین و دروغ به این دولت بسته شد، اما حتی یک روزنامه را تعطیل نکردیم، امروز معلوم شد که چه کسی دیکتاتور است.

** احمدی نژاد گفت: در دولت من وزیر و استانداری داریم که در طول سه سال گذشته حتی یک روز مرخصی نرفته و تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده است.

** رییس‌جمهوری همچنین به نحوه تبلیغات برخی کاندیداها اشاره و گفت: ما مخلص سادات هستیم و به تعبیری خودم هم سید هستم، اما ملت ایران یک رنگ بیشتر ندارد و آن هم رنگ پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی است.