یک عضو شورای سیاستگذاری ستاد امتداد مهر گفت: دکتر احمدی‏نژاد با تلاش و پرکاری، رویکردهای اساسی چون عدالتخواهی، ولایت‌مداری، استکبارستیزی، مردم‌گرایی و پرهیز از اسراف و زندگی اشرافی را به متن تصمیم‌ گیری تصمیم‌سازان آورد. به گزارش ایسنا، علیرضا سائلی سخنگوی ستاد امتداد مهر در جمع دبیران مناطق استان تهران این ستاد افزود: در ۴ سال گذشته و دوره حضور دکتر احمدی‏نژاد، تلاش گردید با دوری از منازعات بدون حاصل سیاسی و حزبی، جهت پایدار نمودن آرامش سیاسی در جامعه زمینه تسلط فضای کار و خدمت فراهم آید.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی دولت نهم در حراست از حقوق مسلم مردم ایران برای استفاده صلح‌آمیز از فن‌آوری هسته‌ای هم در داخل و هم در خارج از کشور با استقبال و واکنش بسیار مثبت ملت‌ها همراه بوده است.

سخنگوی ستاد امتداد مهر اعضای ستادهای خودجوش مردمی حمایت از دکتر احمدی‏نژاد (امتداد مهر) را به بازخوانی انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ فراخواند و گفت : در آن زمان همچون این روزها در ستاد اخلاص موج می‏زد؛ لذا از طریق ادعیه و نذر و زیارت ارتباط فردی خود را با خداوند متعال تقویت و همواره اخلاص در کار را از حضرت حق بخواهید که اگر این‌طور شد کار جلو می‏رود. وی ادامه داد: ما آن زمان از طرف ستاد پوستری چاپ نکردیم، اما آن هم که چاپ شد با وضو و نیت پاک توزیع می‏شد و به خاطر همین اخلاص و نیت پاک، به جای این‌که به اجبار پوستر را بر در و دیوار بزنیم مردم خود پوسترها را به شیشه مغازه و ماشین خود نصب می‌کردند.

وی نقد رقیب را هم نهی کرد و گفت: متاسفانه برخی آن‌قدر ابهام‌آفرینی می‌کنند که مرز نقد و تخریب را مخدوش کرده‌اند؛ لذا شما حتی از نقد رقیب هم خودداری کنید؛ چراکه ممکن است برخی مرزها رعایت نشود.