نشست حامیان موسوی با اصحاب رسانه

پنج‌شنبه‌ای که گذشت جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی تحت عنوان حامیان مهندس میرحسین موسوی در محل خانه کشاورز با اهالی مطبوعات دیدار و دغدغه‌های انتخاباتی خود را بیان کردند. در این جلسه که ساعتی به طول انجامید بیژن نامدار زنگنه، عباس آخوندی، حسین عبده تبریزی، حسین مرعشی و طهماسب مظاهری به بیان نظرات خود پرداختند. به گزارش ایسنا در این نشست، حسین مرعشی خواستار اتحاد حامیان تغییر وضع موجود برای جلوگیری از پیروزی دوباره محمود احمدی‌نژاد شد و بیژن نامدار زنگنه هم با تاکید بر اینکه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد در صورت مشارکت بیش از ۶۰‌درصد مردم در انتخابات قطعا وضع موجود ادامه نمی‌یابد، گفت: عده‌ای علاقه‌مند هستند که حداکثر تا ۲۴‌میلیون نفر در انتخابات شرکت کنند و مطمئن هستند در این حالت برنده خواهند بود. وی در پاسخ به سوال یکی از حضار درباره مقایسه وضعیت موجود صنعت نفت با وضعیت این صنعت در دولت گذشته،‌ با تاکید‌بر اینکه بررسی منطقه عسلویه در دولت قبلی و کنونی به خوبی می‌تواند تفاوت‌های آشکار‌ی را مشخص کند، گفت: قراردادهای فاز‌های شش و هفت و هشت را ما امضا کرده‌ایم و به خاطر آن به جرم خیانت به ملت به دادگاه رفتیم، اما وقتی همان فاز‌ها در دولت جدید افتتاح شد از آن به عنوان افتخار ملی یاد کرده‌اند.

به سه شاخص تورم توجه شود

طهماسب مظاهری نیز به عنوان دیگر سخنران این جلسه گفت: به نظر من رسانه‌ها کاری که باید بکنند این است که برای ارائه آخرین اخبار برای میزان تورم باید از هر سه شاخص تورم نقطه به نقطه، تورم متوسط سال و تورم ماه موجود نسبت به ماه قبل استفاده کرد در حالی که امروز برای اعلام تورم یک بار بر روی تورم نقطه به نقطه و بار دیگر بر تورم متوسط سال تاکید می‌شود.

دولت کارآمد و صادق نماد انتخاباتی میرحسین

حسین عبده تبریزی نیز به عنوان آخرین سخنران این نشست با بیان اینکه می‌توان از شعار دولت کارآمد و صادق به عنوان نماد انتخاباتی میرحسین موسوی استفاده کرد، گفت: موسوی به کار کارشناسی اعتقاد دارد و ما نیز به ناکارآمدی دولت فعلی اعتقاد داریم.