حوزه هنری دوازده آلبوم موسیقی آماده انتشار دارد

نگاه سوم- مدیر اجرایی حوزه هنری گفت: مدت‌ها است تعدادی از آثار موسیقایی تولید شده در حوزه هنری آماده انتشار است، اما برای انتشار این کارها منتظر تعامل و تصمیمات متولیان و مدیران سازمان تبلیغات و ارشاد هستیم.

امیر بکان گفت: پس از مسائلی که در مورد مجوز انتشار آلبوم‌های موسیقی و برگزاری کنسرت‌ها بین وزارت ارشاد و حوزه هنری به وجود آمد روند انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت‌ها از سوی حوزه هنری به حالت تعلیق در آمد؛ در این میان نیز تعدادی از آثاری که آماده انتشار بودند انتشارشان با تاخیر مواجه شد.

مدیر اجرایی مرکز موسیقی حوزه هنری در ادامه افزود: البته همان طور که اطلاع دارید، این مسائل به نوعی بین وزارت ارشاد و حوزه هنری حل شد؛ اما برای از سرگیری فعالیت‌های گذشته مرکز موسیقی حوزه هنری منتظر اتخاذ تصمیماتی هستیم که در سطح کلان‌تری مانند سازمان تبلیغات اسلامی باید گرفته شود. وی همچنین با اشاره به بودجه مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: سال گذشته کل حوزه هنری در زمینه بودجه به مشکلاتی برخورده بود که برخی از برنامه‌ها مانند برنامه‌های مرکز موسیقی از اولویت خارج شدند. در هر صورت ما ۱۲ آلبوم موسیقی آماده انتشار داریم و تا به امروز زمان بسیاری را برای عرضه آنها به مخاطبان از دست داده ایم که در صورت تامین بودجه مورد نیاز و همچنین اتخاذ تصمیمات نهایی از سوی متولیان بلافاصله انتشار خواهند یافت.