«علیرضا خمسه» و «بهاره رهنما» در «مرد مقابل»

فارس- مسعود دلخواه گفت: مشغول مذاکره برای اجرای نمایش «مرد مقابل» هستیم که در صورت قطعی شدن زمان اجرا در فرهنگسرای نیاوران، «بهاره رهنما» و «علیرضا خمسه» در این نمایش بازی می‌کنند. مسعود دلخواه، کارگردان تئاتر گفت: نمایش «مرد مقابل» نوشته هاله مشتاقی‌نیا است که سال گذشته در جشنواره نمایشنامه‌خوانی نیاوران بازخوانی و به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب شد. وی افزود: صحبت‌ها و مذاکراتی برای اجرای این نمایش در فرهنگسرای نیاوران صورت گرفته تا بتوانیم در اواخر تابستان نمایش «مرد مقابل» را اجرا کنیم، در حال حاضر مذاکرات اولیه صورت گرفته، اما زمان اجرا و بازیگران این نمایش به طور قطع و کامل مشخص نشده است.

دلخواه ادامه داد: اگر همه چیز به خوبی پیش برود و مشکلی پیش نیاید، طی یک یا دو هفته آینده زمان اجرا مشخص خواهد شد و تصمیم‌ ما برای اجرای این نمایش، فرهنگسرای نیاوران است. وی تصریح کرد: علاوه بر بهاره رهنما، با علیرضا خمسه نیز وارد مذاکره شده‌ایم و صحبت‌هایی شده است و ایشان قول مساعد برای حضور در این نمایش داده‌اند.

دلخواه یادآور شد: قطعی شدن حضور «خمسه» در این نمایش به قراردادش با یک پروژه دیگر، بستگی دارد و پروژه وی تا مرداد ماه ادامه پیدا می‌کند و یکی از دلایلی که تصمیم به در تاخیر انداختن زمان اجرای نمایش گرفتیم، حضور علیرضا خمسه در این نمایش است.