«کوئنتین تارانتینو» در تدارک ساخت دنباله‌ فیلمش

نگاه سوم- «کوئنتین تارانتینو» خالق آثاری چون «سگ‌های انباری» و «بیل را بکش» که امسال با فیلم «عوضی‌های بی‌آبرو» در شصت‌ودومین دوره فستیوال‌ فیلم کن حضور دارد، در حال نگارش فیلمنامه قسمت دوم این اثر است. تارانتینو در گفت‌وگو با «نیویورک تایمز» ضمن اعلام این خبر افزوده است: فیلمنامه «عوضی‌های بی‌آبرو»۲ را به نیمه رسانده‌ام و در صورت امکان، قسمت بعدی این فیلم را خواهم ساخت.

نسخه‌ اول این فیلم پس از نمایش در کن ۲۰۰۹ از ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) با حضور ستارگانی چون «براد پیت»، «دیان کروگر»، «کریستوف والتز» اکران جهانی خود را آغاز می‌کند. داستان «عوضی‌های بی‌آبرو» در جنگ جهانی دوم روی می‌دهد. فیلم درباره گروهی سرباز خلافکار آمریکایی و یهودی است که قرار است اعدام شوند، اما در نهایت برای به سرقت بردن یک موشک متعلق به آلمانی‌ها در کنار نیروهای متفقین قرار می‌گیرند.

تارانتینو که سال ۱۹۹۴ با «داستان عامه‌پسند» اسکار فیلمنامه را نیز برد، سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ دو جلد فیلم رزمی «بیل را بکش» را روانه اکران کرد که جلد اول در دنیا ۱۸۱‌میلیون دلار فروخت و فروش جهانی جلد دوم ۱۵۲‌میلیون دلار بود.

فیلم «ضد مرگ» تارانتینو نیز در بخش مسابقه سال ۲۰۰۷ به نمایش درآمد و «سگ‌های انباری» نیز سال ۱۹۹۲ در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن به روی پرده رفت.