تدوین «سن پترزبورگ» افخمی آغاز شد

نگاه سوم- در حالی که ۷۵‌درصد از فیلمبرداری «سن‌پترزبورگ» با عنوان ریکس‌کنندگان! به کارگردانی بهروز افخمی می‌گذرد، «محمدیاشار افخمی» تدوین فیلم پدرش را شروع کرد.

فیلمبرداری «سن پترزبورگ» همچنان ادامه دارد و تاکنون از مرز ۷۵‌درصد گذشته است. این فیلم که پیش‌بینی می‌شود تا دو هفته آینده فیلمبرداری‌اش خاتمه یابد، این روزها توسط «محمد‌یاشار افخمی» پسر بهروز افخمی در حال تدوین است.

یاشار افخمی پیش از این برخی از قسمت‌های سریال «عملیات ۱۲۵» این کارگردان را نیز تدوین کرده بود. بنا به گزارش فارس، یکی از تازه‌ترین خبرهای دیگر شروع بازی «ماه‌‌چهره خلیلی» در این پروژه است.

خلیلی از دیروز بازی‌اش را در «سن‌پترزبورگ» شروع کرد و تقریبا روز سختی را هم داشت. بر اساس این گزارش‏، تمامی سکانس‌های «سن‌پترزبورگ» در تهران فیلمبرداری شده است و تنها برخی از پلان‌های مربوط به فلاش‌بک‌های خارجی در شمال فیلمبرداری خواهد شد. در پایان بخش اول «سن‌پترزبورگ» دو شخصیت اصلی با بازی پیمان قاسم‌خانی و محسن طنابنده آماده رفتن به «سن‌پترزبورگ» هستند و داستان حضور آنها در «سن‌پترزبورگ» و اتفاقات گوناگونی که برای آنها می‌افتد را در قسمت دوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، شاهد خواهیم بود.