عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با آمدن محسن رضایی به صحنه‌ انتخابات بخشی از انتظارات اصلاح‌طلبان و اصولگرایان که از سوی نامزدهای حاضر بیان نشده بود، برآورده خواهد شد. سیداحمدرضا دستغیب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که آرایش نیروها در انتخابات تاکنون این گونه بوده که هنوز بسیاری از حضور کاندیداها اقناع نشده‌اند، گفت: طبیعتا انتظارات اصلاح‌طلبان و متقابلا انتظارات اصولگرایان تا قبل از آمدن رضایی برطرف نشده بود، لذا حضور چهره‌ جدید ممکن است تغییرات و تاثیرات خوبی در آرایش سیاسی انتخابات داشته باشد.

وی با بیان این‌که محسن رضایی آرای خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری دارد، گفت: بخشی از این آرا مربوط به موقعیت جغرافیایی و استان‌هایی است که آقای رضایی در آنجا پایگاه رای دارد، بخشی از آرا نیز مربوط به تلاش‌هایی است که او در رابطه با سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و رابطه‌اش با اقتصاد کلان انجام داده است.

دستغیب ادامه داد: تاکنون هیچ یک از کاندیداها دارای برتری نسبی و جدی نسبت به دیگران نیستند، هر کدام موقعیت‌های خاص خود را دارند و این قابل پیش‌بینی هم نخواهد بود که چه کسی رای نهایی را خواهد آورد.