کنفرانس علمی- تخصصی «اقتصاد و دولت آینده» با توجه به اهمیت موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی درباره چشم‌انداز اقتصادی کشور و برنامه‌های کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری در حوزه اقتصاد و نیز به منظور تبیین و تحلیل وضعیت اقتصاد ایران پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت جاری با حضور اساتید اقتصاد کشور برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی مطالعاتی اندیشه، این کنفرانس علمی- تخصصی مقدمه کنفرانس بین‌المللی چشم‌انداز اقتصاد ایران است که در مرداد ۸۸ با حضور بیش از ۱۰۰ اقتصاددان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، در این کنفرانس اساتیدی چون، حسن درگاهی با موضوع «مداخلات دولت و رشد اقتصادی»، داوود سوری «فقر و توزیع درآمد» غلامعلی فرجادی «اشتغال و بیکاری» اکبر کمیجانی «تحلیل عملکرد سیاست‌‌های پولی و بانکی» و مسعود نیلی با موضوع «تحلیل وضعیت اقتصاد کلان ایران» سخنرانی خواهند کرد.

این کنفرانس علمی، پنج‌شنبه هفته جاری در محل موسسه مطالعاتی اندیشه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان اندیشه، نبش اندیشه هفتم، پلاک ۱۲ برگزار خواهد شد. ضمنا علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در کنفرانس با روابط عمومی موسسه با شماره تلفن ۲۵-۸۸۴۴۳۸۱۹ تماس بگیرند.