زمه کیس دنباله انیمیشن «راجر رابیت» را می‌سازد

نگاه سوم- «رابرت زمه کیس» خالق آثاری چون «فارست گامپ» و «قطار سریع‌السیر شرقی» دنباله انیمیشن موفق‌اش در دهه‌ ۸۰ را با عنوان «چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت» را می‌سازد. «زمیکس» نسخه‌ اول این انیمیشن موفق را در سال ۱۹۸۸ روانه اکران کرده بود.

زمه کیس در گفت‌وگو با ام.تی.وی، ضمن اعلام این خبر افزود: از زمان اکران موفق «راجر رابیت» فکر ساختن دنباله این انیمیشن در ذهنم بود و به نظرم اینک زمان مناسبی برای ساختنش فراهم شده است. زمه کیس در نظر دارد شخصیت‌های اصلی انیمیشن «چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت۲» را به ۲۰ کاراکتر افزایش دهد. این انیمیشن موضوعی جنایی و کار‌آگاهی را درباب شخصیت‌های معروف کارتونی در ترکیب با کاراکتر‌های زنده تعریف خواهد کرد.

«رابرت زمه کیس » در چند سال اخیر پروژه‌های سینمایی «سرود کریسمس» با بازی «جیم کری» و «مریخ مادر می‌خواهد» را آماده نمایش کرده است. رابرت زمه کیس خالق ماندگارترین آثار سینمای جهان است. این کارگردان مؤلف هالیوود که مثل استیون اسپیلبرگ و «جرج لوکاس» به شدت به جلوه‌های ویژه، سینمای دیجیتال و تزریق تکنولوژی‌های نوین در فیلم‌هایش اعتقاد دارد، با ساخت «قطار سریع‌السیر قطبی» تحولی نوین در پرده نقره‌ای به وجود آورد. او در توضیح تکنیک «پرفورمنس کپچر» این تکنولوژی جدید گفت: بازیگران فیلم در استودیویی قرار می‌گیرند و طبق فیلمنامه و کارگردانی، بازی حقیقی خود را در فضایی خالی انجام می‌دهند.