ترور کاندیداهای ریاست جمهوری ساخته صهیونیست‌ها است

استاندار تهران گفت: موضوع ترور ساختگی و مصنوعی کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی دشمن و صهیونیست‌ها مطرح شده و هدف آنها ناامن کردن فضای کشور بوده و این موضوع در طول ۳۰ سال پیروزی انقلاب همواره وجود داشته است. «مرتضی تمدن» دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: چندی پیش این مطلب را در پاسخ به سوال یکی از مشاوران جوان که عنوان کرد یکی از مقامات صهیونیستی مسوولان جمهوری اسلامی ایران را به ترور تهدید کرده و تدابیر برای پایتخت چیست؟، عنوان کردم .

وی تصریح کرد: دشمن ترور و ایجاد نا امنی را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره دنبال کرده و همیشه در پی ایجاد جو متشنج در کشور بوده که هرگز نیز موفق به تحقق اهداف خود نشده است. تمدن اظهار کرد: من چندی قبل هم گفتم دشمنان جمهوری اسلامی و صهیونیست‌ها حتی ممکن است برای بر هم زدن فضای امن انتخابات در کشور دست به ترور مصنوعی و ساختگی کاندیداهای ریاست جمهوری بزنند ولی از قول من در برخی روزنامه‌ها نوشتند استاندار تهران کاندیداهای ریاست جمهوری را به ترور تهدید کرد،چگونه این استنباط را از سخنان من کرده اند؟

وی تاکید کرد: ما گفتیم دشمنان دنبال ایجاد نا امنی هستند و مردم و مسوولان کشور با هوشیاری همیشه نقشه آنها را نقش بر آب کرده و این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند. استاندار تهران با اشاره به اینکه بنابر اعلام وزارت اطلاعات گروه‌هایی که در پی ناامنی بودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده اند، یادآور شد: در استان تهران کمیته‌ای در ستاد انتخابات برای تامین امنیت برنامه ریزی شده است.

وی اعلام کرد: اطمینان می‌دهم در استان تهران شاهد روند تبلیغات عادلانه همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود و همه آنها می‌توانند به راحتی و در کمال آرامش حرف خود را به مردم بزنند تا این امکان را به آنها بدهند تا رای خود را در فضای آرام و عادلانه به کاندیدای مورد علاقه‌شان بدهند.