«رامبد جوان» با یک سریال طنز در تلویزیون

فارس- «رامبد جوان» قصد دارد هفته آینده مجموعه طنز خود را در لوکیشنی واقع در زعفرانیه کلید بزند.محسن چگینی که تهیه‌کنندگی این مجموعه طنز را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: این مجموعه طنز که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و هفته آینده کلید می‌خورد.

وی افزود: این طنز در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش شبانه در تابستان تولید خواهد شد و در حال حاضر محراب قاسم خانی، محمدرضا آریان و سروش صحت به سرپرستی پیمان قاسم خانی مشغول نگارش فیلمنامه هستند.

چگینی تصریح کرد: انتخاب بازیگران نیز در حال انجام است و تا به حال حضور رامبد جوان، حمید لولایی، حسن معجونی، نصرالله رادش و سحر دولت‌شاهی قطعی شده است. وی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم داستان‌های این سریال را که از حال و هوای طنز برخوردار است با دقت و در ساختار واقعی طنز بسازیم تا بینندگان از دیدن آن لذت ببرند.

رامبد جوان پیش از این سریال‌های «گمگشته» و «نشانی» را کارگردانی کرده است و فیلم سینمایی «پسر آدم، دختر حوا» را هم در پرونده خود دارد. رامبد جوان هنرپیشه، کارگردان و مجری تلویزیون، سینما و تئاتر ایران متولد ۱ دی ۱۳۵۰ (در محله شهرآرای تهران است. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز داشته و طنز او نیز طنزی منحصر به فرد می‌باشد.