مجموعه‌ «تئاترشهر» میزبان بیش از هزار تماشاگر بود

نگاه سوم- آمار تماشاگران اولین نمایش‌های سال ۱۳۸۸ تئاتر شهر اعلام شد. نمایش «رویاهای خلیج فارس» به کارگردانی امیر دژاکام که اجرای خود را از ۱۸ فروردین در تالار ۵۷۹ نفری اصلی آغاز کرده، با مجموع ۴ اجرا تا جمعه ۲۱ فروردین ۵۵۹ تماشاگر داشته است.

نمایش «کشتی شیطان» به کارگردانی آتیلا پسیانی نیز که از ۱۸ فروردین در تالار ۱۲۲ نفری چهارسو آغاز شده است، با ۴ اجرا و ۳۵۷ تماشاگر به اجرای خود ادامه می‌دهد. «پشت کلانتری - کوچه اول - تیرچراغ برق» به کارگردانی فرشاد منظوفی‌نیانیز از ۱۸ فروردین ماه در تالار ۱۱۵ نفری قشقایی روی صحنه رفته، که با ۴ اجرا و میزبانی ۲۲۹ تماشاگر، بوده است. نمایش‌ «بخوان» به کارگردانی عاطفه تهرانی نیز از ۱۸ فروردین ماه در تالار ۱۰۳ نفری سایه روی صحنه رفته که با ۴ اجرا و ۲۳۳ تماشاگر تا هفتم اردیبهشت ماه به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «علی بابا و چهل دزد بغداد» به کارگردانی جواد ذوالفقاری نیز که از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده است، با ۴ اجرا و ۷۰ تماشاگر، تا ۱۸ اردیبهشت ماه به اجرای خود ادامه می‌دهد. مجموعه تئاتر شهر طی چهار روز اجرا ( ۱۸ تا ۲۱ فرودین ماه)پذیرای ۱۴۴۵ تماشاگر بوده است. بنا بر این گزارش، همچنین نمایش «رویاهای خلیج فارس» طی چهار اجرای خود علاوه بر تماشاگران و علاقه‌مندان هنر تئاتر،‌ میزبان هنرمندانی چون‌هادی مرزبان،‌ فرزانه کابلی، تاجبخش فناییان،‌ محمود فرهنگ و ... بوده است.