سن‌پترزبورگ در سکانس‌های شبانه

فارس- فیلمبرداری «سن‌پترزبورگ» تازه‌ترین اثر سینمایی «بهروز افخمی» در تهران، با بازی «امین حیایی»، «محسن طنابنده» و ... به سکانس‌های شبانه رسید.

فیلمبرداری فیلم در بخش‌های مربوط به خانه یکی از شخصیت‌های فیلم در خیابان انقلاب ادامه دارد و در ادامه کار در شمال کشور پیگیری خواهد شد. فیلمبرداری «سن‌پترزبورگ» از ۱۵ اسفند ماه در تهران آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه یابد. فیلم به طور کلی در تهران فیلمبرداری می‌شود، اما برخی از پلان‌های مربوط به فلاش‌بک‌های بخش‌های خارجی، در شمال کشور بازسازی خواهد شد. قرار است عنوان قسمت اول سن‌پترزبورگ، ریکس‌کنندگان (و نه ریسک‌کنندگان!) باشد و عنوان قسمت دوم آن بعدها مشخص می‌شود. بنابراین گزارش، در پایان بخش اول فیلم دو شخصیت اصلی آماده رفتن به سن‌پترزبورگ هستند و داستان آنها در سن‌پترزبورگ را در قسمت دوم این فیلم خواهیم دید. از نکات جالب در فهرست بازیگران فیلم حضور پیمان قاسم‌خانی(فیلمنامه‌نویس) و بابک برزویه (عکاس) به عنوان بازیگر در این فیلم است.

«سن پترزبورگ»، دهمین فیلم «بهروز افخمی» بعد از «تفنگ‌های سحرگاه»، «عروس»، «روز فرشته»، «روز شیطان»، «عقرب»(نیمه تمام-کارگروهی)، تختی، شوکران، گاوخونی و فرزند صبح است.