مشاور امور روحانیت محمد خاتمی از جلسه عصر روزسه‌شنبه جمعی از شخصیت‌های مطرح اصلاح‌طلب با عبدالله نوری خبر داد. حجت‌الاسلام درایتی در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام این مطلب گفت: عبدالله نوری عصر روز سه‌شنبه میهمان جمعی از شخصیت‌های مطرح اصلاح‌طلب بود که من نیز در این جلسه حضور داشتم و پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری آینده مباحث مختلفی صورت گرفت. وی افزود: در این جلسه چهره‌های مختلف سیاسی در باره حضور یا عدم حضور عبدالله نوری در عرصه انتخابات صحبت‌های مختلفی کردند به گونه‌ای که عده‌ای مخالف کاندیداتوری و افراد دیگر نیز با استدلال‌های خود موافق حضور عبدالله نوری در عرصه انتخابات بودند.

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در ادامه با بیان اینکه عبدالله نوری در این جلسه اظهارنظر خاصی نکرد، گفت: این جلسه جمع‌بندی خاصی نداشت و عبدالله نوری نیز به شنیدن سخنان موافقان و مخالفان حضور خود در عرصه انتخابات گوش فرا داد.

گفتنی است در این جلسه ‌علاوه‌بر حضور حجت‌الاسلام درایتی شخصیت‌هایی نظیر غلامحسین کرباسچی، عطریانفر، احمد خرم، زید آبادی، هاشم آقاجری، علیرضا علوی تبار، سعید لیلاز و جمعی از فعالان دانشجویی حضور داشتند.