نمایشنامه نادر ابراهیمی بعد از 50 سال در نمایشگاه

سرو- نشر روزبهان که آثار نویسنده فقید نادر ابراهیمی را از سال‌های گذشته تاکنون منتشر می‌کند، برای نمایشگاه بیست‌ودوم کتاب تهران نمایشنامه‌ای قدیمی از این نویسنده را آماده انتشار کرده است.

نام انتشارات روزبهان سال‌ها است در کنار نام نادر ابراهیمی قرار گرفته ‌است. این ناشر بسیاری از کتاب‌های ابراهیمی را امسال با چاپی جدید در نمایشگاه عرضه می‌کند. «هزار پای سیاه»، «خانه‌ای برای شب»، «انسان - جنایت - احتمال»، «افسانه باران»، «فردا شکل امروز نیست»، «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم»، «مردی در تبعید ابدی»، «یک عاشقانه آرام»، «۴۰ نامه کوتاه به همسرم»، «آتش بدون دود» و «ابوالمشاغل» تعدادی از آثار نادر ابراهیمی است که در سال ۸۷ تجدیدچاپ شده است.

این ناشر خبر می‌دهد که به احتمال زیاد نمایشنامه قدیمی «یک قصه معمولی و قدیمی درباره جنایت» نادر ابراهیمی نیز به نمایشگاه خواهد رسید. این کتاب که از اولین آثار مکتوب نادر ابراهیمی به شمار می‌رود، یک بار ۵۰ سال پیش توسط خود نویسنده چاپ شده و ناشری نداشته‌است.

روزبهان ناشر رمان‌های پرفروش پرینوش صنیعی نیز هست. چاپ شانزدهم رمان «سهم من» و چاپ هفتم «پدر آن دیگری» از همین نویسنده مطمئنا باز هم فروش بالایی در نمایشگاه خواهد داشت؛ به خصوص «سهم من» که مدتی غیرقابل انتشار بود.