نخستین کنفرانس مطبوعاتی مشترک کروبی و کرباسچی

کرباسچی گفت: کروبی نقش استواری در انقلاب داشته و برای آن زحمات زیادی کشیده و اگر لازم باشد کفش وی را نیز واکس می‌زنم. به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسین کرباسچی دیروز در یک نشست خبری مشترک با کروبی گفت: بنده از ابتدا قرار بر این داشتم که در خدمت آقای کروبی به عنوان مشاور عالی باشم، ولی ایشان لطف کرد و ستاد را نیز به من محول کرده و به سایر دوستان خود هم سفارش کرد که اگر من چیزی بلد هستم، به ستاد ارائه دهم. وی افزود: من در سمت مشاوره عالی کروبی هستم و شخصا کروبی را دارای ارزش والایی می‌دانم؛ چراکه ایشان بسیار تلاشگر است و اهداف بزرگی دارد.

شهردار اسبق تهران تصریح کرد: کروبی نقش استواری در انقلاب داشته و اگر ایجاب کند کفش وی را نیز واکس می‌زنم. وی درباره حزب اعتماد ملی و تکلیف حزب کارگزاران تصریح کرد: کارگزاران یک مجموعه سیاسی هستند که دارند فعالیت می‌کنند و طبیعی است که ما پیرو حزب کمونیست شوروی نیستیم که اگر یک کلمه استالین گفت گوش بدهد یا مثلا کسی یک چیزی را گفت بقیه از روی وی کپی کنند.

وی ادامه داد: افراد نظراتشان را می‌‌گویند و در مجموعه تصمیم گرفته می‌شود و آنچه که تاکنون در حزب کارگزاران صورت گرفته نه انشعاب است و نه چیزی شبیه آن. بنده ۱۰ سال است که دبیر کل هستم و از امروز جمع اگر بگوید مرعشی باید دبیر کل شود، ما هم در خدمت حزب خواهیم بود و انشعاب نخواهد بود.