توقف سریال‌های هفتگی سیما در نوروز

ایسنا- همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و پخش فیلم‌ها و سریال‌های نوروزی، پخش سریال‌های هفتگی اغلب شبکه‌ها متوقف می‌شود. همچنین پیش از آغاز تعطیلات نوروزی، سریال‌هایی چون «گل‌های گرمسیری» و «آیینه‌های نشکن» به پایان خواهند رسید.

شبکه‌ی اول سیما که سریال‌های ایرانی «گل‌های گرمسیری»(به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور)، «کارآگاه علوی»(حسن هدایت) و «یوسف پیامبر(ع)»(فرج الله سلحشور) را به روی آنتن می‌فرستد، پیش از عید نوروز پخش سریال «گل‌های گرمسیری» را تمام شده می‌بیند. این شبکه تا آغاز تعطیلات نوروزی در باکس شنبه شب‌های خود فیلم‌های داستانی پخش خواهد کرد.

با پخش چند قسمت دیگر از سریال «کارآگاه علوی ۲» در اسفند ماه امسال، پخش دو قسمت از این سریال به سال بعد موکول می‌شود که دو هفته پس از آغاز سال ۸۸ این دو قسمت نیز به روی آنتن می‌روند. پخش سریال «یوسف پیامبر(ع)» پس از عید نوروز ادامه می‌یابد؛ همچنین احتمال می‌رود شبکه اول سیما این سریال را در ایام نوروز هم پخش کند. پخش سریال‌های خارجی «افسران پلیس» و «معلم»(در روزهای شنبه و چهارشنبه) به همراه سریال‌های ایرانی «راز پدر» و «قاب‌های خالی» (پنجشنبه و جمعه) پس از عید نوروز هم ادامه می‌یابد و تنها سریالی که پیش از عید در شبکه دو به پایان خواهد رسید، «آیینه‌های نشکن» است که سه شنبه‌ها پخش می‌شد.