مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهاى تهران با بیان اینکه تمام پایانه‌های پایتخت به فیبر نوری مجهز شده است، گفت: با تجهیز تمام پایانه‌های شهر به فیبر نوری این امکان به وجود آمده که فروش بلیت از طریق اینترنت محقق شود.

مهندس ولی آذروش در گفت‌وگو با خبرنگار سما، با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانى براى تهیه بلیت‌هاى نوروزى اتوبوس‌هاى بین‌شهرى، خرید اینترنتى این بلیت‌ها امکان‌پذیر شده و از ۲۲ اسفندماه فروش و رزرو بلیت‌های نوروزی از طریق اینترنت و به صورت حضوری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته حداقل ۵۰درصد از بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های بین‌شهری از طریق اینترنت به فروش خواهد رسید که این امر می‌تواند سبب شود که دیگر شاهد صف‌های عریض و طویل خرید بلیت در پایانه‌ها نباشیم و همچنین بخش عمده‌ای از سفرهای درون‌شهری در این ایام که همه ساله شاهد آن بودیم کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها با بیان اینکه ستادهاى نوروزى به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان در پایانه‌هاى تهران تشکیل شده، گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری به منظور تبدیل پایانه‌ها به نقاطی آرام و ایمن برای مسافران اقدامات خدماتی و رفاهی خود را افزایش می‌دهد.

مهندس آذروش همچنین از راه اندازی اتاق ویلچر در پایانه‌های شهر خبر داد و گفت: برای جابه جایی افراد مسن و معلولان در پایانه‌های تهران مکان‌هایی در نظر گرفته شده که ویلچر در اختیار افراد ناتوان قرار دهد تا جابه‌جایی آنها در سطح پایانه به راحتی صورت گیرد.