حسن رسولی در ‌‏گفت‌‏وگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد اوج‌‏گیری تخریب‌‏ها علیه‌‏ خاتمی ‌گفت: فکر می‌‏کنم جریان اصولگرا و طیف طرفدار آقای احمدی‌نژاد و رایحه خوش خدمت از نظرسنجی‌‏هایی که از ماه‌های گذشته توسط سازمان‌‏ها و نهادهای همفکر خود نسبت به میزان رای‌‏آوری و محبوبیت کاندیداهای دوره دهم ریاست‌جمهوری صورت گرفته است، به خوبی‌‏ آگاهند. قائم‌مقام مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه در تمامی نظرسنجی‌‏ها موقعیت‌‏ خاتمی حداقل دو برابر کاندیداهای اصولگرا است، گفت: این در شرایطی است که آقای خاتمی از داشتن یک تریبون و حتی یک اتاق از بیت المال در جمهوری اسلامی محروم است و رقیب اصلی ایشان، آقای احمدی‌نژاد به همه امکانات دلخواه خود دسترسی دارند و با استفاده از موقعیت ریاست دولت از کارآمدترین کانال‌های اطلاع‌رسانی، ارتباط با اقشار مختلف جامعه و تبلیغ برای مرام خویش برخوردارند.

رسولی ادامه داد: اقدامات تخریبی، اولا آرایی برای کاندیدای رایحه خوش خدمت فر‌‏اهم نخواهد کرد و حتی منجر به افت محبوبیت سیاسی کاندیدای این جریان خواهد شد. همچنین این رفتار مغایر با شعارهای اصولگرایانه جریان حاکم است و انتظار می‌‏رود که رهبران جریان اصولگرایی و چهره‌‏های فرهیخته این تشکل از این نوع رفتارها ممانعت به عمل بیاورند؛ چرا که یقینا قضاوت‌‏هایی که نسبت به این برخوردها در قبال جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران در داخل و خارج کشور شکل خواهد گرفت، به مصلحت جمهوری اسلامی‌‏ نیست.

قائم‌‏مقام مدیرعامل بنیاد باران خاطرنشان کرد: استنباط من این است که این تخریب‌‏ها برای شخصیتی مثل آقای خاتمی که مردم از ایشان تعریف مثبتی دارند و او را برخاسته از بیت اصیل و نجیب روحانیت و سادات می‌‏دانند و اصل و نصبی مستحکم برای وی قائل هستند، قابل‌پذیرش نیست.