بزرگترین کارگاه نقاشی هنرمندان، دو هفته دیگر

ایسنا- برپایی بزرگترین کارگاه علمی نقاشی هنرمندان نقاش کشورمان با عنوان «سی‌سال پس از انقلاب» به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی به دو هفته دیگر موکول شد.

غلامعلی طاهری، دبیر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: شب گذشته که همکاران ما برای نصب داربست‌ها و بوم‌های این کارگاه رفته بودند، به دلیل وضعیت نامساعد آب‌وهوا و بارندگی، موفق به این کار نشدند. او ادامه داد: با استعلام از سازمان هواشناسی، متوجه شدیم که طی این چند روز وضعیت جوی خیلی مساعد نیست و به‌همین دلیل برپایی کارگاه را از روز پنج‌شنبه - یک اسفند ماه - به دو هفته دیگر موکول کردیم. این کارگاه بزرگ هنری که گفته می‌شود برای اولین‌بار در تاریخ هنر معاصر نقاشی ایران به این وسعت برگزار خواهد شد، از مقابل موزه هنرهای معاصر تهران در خیابان کارگر آغاز می‌شود و در ادامه پس از گذشتن از خیابان فاطمی و خیابان حجاب در بلوار کشاورز تهران دوباره در خیابان کارگر ادامه می‌یابد تا در مقابل موزه هنرهای معاصر تهران به پایان برسد.

موزه هنرهای معاصر در ضلع شمالی بلوار کشاورز و غرب پارک لاله واقع شده و در سال ۱۳۵۶، فعالیت فرهنگی و هنری خود را آغاز کرد. این موزه در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ مترمربع و پیرامون آن فضایی سبز و زیبا موسوم به پارک مجسمه با تندیس‌هایی ارزشمند از هنرمندان پرآوازه معاصر ایران و جهان قرار گرفته‌است‌.