صابری، علاقه‌مند به اجرای نمایش کمدی «بابانشاط»

فارس- پری صابری از اجرای نمایش «هفت خوان رستم» از نیمه دوم خرداد ماه سال آینده در تالار وحدت خبر داد و گفت: دوست دارم در کارنامه کاری‌ام نمایش طنز نیز داشته باشم و پیگیر اجرای «بابانشاط» هستم.

پری صابری، کارگردان تئاتر درباره نمایش «بابانشاط» گفت: بابانشاط درباره ملانصرالدین است و متن آن را به مرکز هنرهای نمایشی ارائه داده‌ام اما هنوز هیچ جوابی درباره اجرای نمایش «بابانشاط» نرسیده است.

وی ادامه داد: باید پیگیر آن باشد، چرا که تئاتر ما بر پایه کمدی و تراژدی است و دوست دارم در پرونده کاری‌ام اجرای نمایش کمدی را داشته باشم.

صابری درباره نمایشنامه «شیر ازل» که نگاهی به زندگی حضرت علی (ع) دارد، نیز یادآور شد: هنوز زمان اجرای نمایش فرانرسیده است و این نمایش شرایط مناسب می‌خواهد و به موقع آن را اجرا خواهم کرد و اجرای «شیر ازل» از برنامه‌ها و کارهای من است. وی که در جشنواره تئاتر فجر نمایش «هفت خوان رستم» را اجرا کرده، درباره زمان اجرای نمایش نیز بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی و اردیبهشت ماه سال آینده تالار وحدت تعمیرات و بازسازی‌هایی خواهد داشت و قرار است نمایش «هفت خوان رستم» را از نیمه خرداد ماه اجرا کنم و مدت اجرای نمایش نیز ۴۵ روز است. وی به بازیگران نمایش اشاره کرد و گفت: بازیگران در اجرای عمومی نمایش تغییری نمی‌کنند، مگر آنکه مشغله کاری برای بازیگران پیش بیاید و ناگزیر در تغییر بازیگر باشیم.