«آرنولد شوارتزنگر» به پروژه «توسعه‌پذیران» پیوست

نگاه سوم- «آرنولد شوارتزنگر»، بازیگر سابق‌هالیوود و فرماندار کنونی کالیفرنیا، قرارداد بازی در فیلم سینمایی «توسعه‌پذیران» به کارگردانی «سیلوستر استالونه» را امضا کرد.سایت سینمایی مووی‌وب اعلام کرد، «سیلوستر استالونه» که قرار است به‌زودی فیلم «توسعه‌پذیران» را جلوی دوربین ببرد، «آرنولد شوارتزنگر» را به‌عنوان بازیگر جدید این پروژه سینمایی معرفی کرد. نویسندگی این فیلم را نیز «استالونه» به عهده دارد و بازیگران برجسته دیگری چون «فورست ویتاکر»، بازیگر برنده اسکار‌هالیوود، در آن ایفای نقش خواهند کرد.

در این فیلم، «ویتاکر» نقش یکی از جاسوسان سازمان سیا را بازی می‌کند که به همراه گروهی چهارنفره شامل استالونه، لی، کوچر و استاتام به طور مخفیانه به آمریکای جنوبی فرستاده می‌شوند.

«استالونه» آخرین بار نویسندگی و کارگردانی فیلم «رمبو» با فروش جهانی ۱۵۵‌میلیون دلار را به عهده داشت. سیلوستر گاردنز استالونه متولد ششم جولای ۱۹۴۶ بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که اغلب با نام مستعار اسلای (آب زیرکاه) نامیده می‌شود. او بیشترین موفقیت خود را مدیون سری فیلم‌های اکشن راکی و رمبو است. لبخند استهزاآمیز، چشمان تنبل و گویش خاص او که برخی حروف را ادا نمی‌نماید، نتیجه فلج شدن سمت چپ صورتش به هنگام تولد است. استالونه در نیویورک‌ ‌سیتی به دنیا آمد. پدرش فرانک استالونه می‌باشد و مادرش ژاکلین (ژاکی) لابوفیش فالگیر است.