اهدای خرس نقره‌ای «درباره‌الی» به موزه سینما

مهر - اصغر فرهادی بامداد سه‌شنبه ۲۹ بهمن به همراه دو بازیگر فیلم سینمایی «درباره الی» با خرس نقره‌ای بهترین کارگردان جشنواره پنجاه و نهم برلین به ایران بازگشت.

هواپیمای حامل کارگردان و بازیگران «درباره الی» ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و فرهادی به همراه مریلا زارعی و رعنا آزادی‌ و دو بازیگر فیلم در میان استقبال برخی عوامل تولید، خانواده فرهادی، اهالی رسانه و سینما دوستان وارد سالن فرودگاه شد. پریسا بخت‌آور همسر و دختر فرهادی، سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده «درباره الی»، صابر ابر بازیگر فیلم، تعدادی از عکاسان خبرگزاری‌ها و مطبوعات و... از جمله استقبال‌کنندگان از گروه برنده خرس نقره‌ای جشنواره پنجاه و نهم برلین بودند. دکتر مجید شاه‌حسینی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به همراه چند نفر از مدیران این بنیاد نیز با همین پرواز به تهران بازگشتند.

فرهادی پس از اینکه در حالت‌های مختلف همراه با خرس نقره‌ای بهترین کارگردان جشنواره برلین در مقابل دوربین عکاسان ایستاد، در گفت‌وگویی کوتاه واکنش مشابه مخاطبان «درباره الی» را در تهران و برلین نکته جالب توجه نمایش همزمان فیلم تازه خود در ایران و آلمان ذکر کرد و گفت: خرس نقره‌ای «درباره الی» را به موزه سینما اهدا می‌کنم. رضوی تهیه‌کننده «درباره الی» نیز از برپایی نشست خبری فرهادی کارگردان و دیگر عوامل تولید فیلم برنده خرس نقره‌ای برلین در آینده نزدیک خبر داد.