تصویب لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها تا پایان سال

عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی گفت: لایحه هدفمند کردن یارانه به همراه لایحه بودجه ۸۸ تا پایان امسال تصویب خواهد شد. سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: ۸هزار و ۵۰۰میلیارد تومان از لایحه بودجه ۸۸ از محل هدفمند کردن یارانه‌ها تامین خواهد شد و لذا سعی ما این است که این لایحه را تا پایان سال به تصویب برسانیم. وی افزود: از کل ۱۴ ماده لایحه مذکور تا کنون دو ماده مورد بررسی قرار گرفته است و نظر به اینکه این کار بزرگ و مهم است، نیاز به دقت زیادی دارد تا هم اهداف دولت در قانون بودجه محقق شود، هم مردم از آن استفاده ببرند و هم مجلس از امکان لازم برای پیگیری آن برخوردار باشند.

این عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی با بیان اینکه این کمیسیون به عنوان کمیسیون اصلی، قبل از ورود به مواد لایحه کلیه پیشنهادهای نمایندگان و کمیسیون‌ها را اخذ و مورد بررسی قرار داده، اضافه کرد: از ماده یک تا ماده ۱۴ تلاش می‌شود تا از دستگاه‌های مختلف نظرات کارشناسی اخذ و در مجموع به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص آنها پرداخته شود.

وی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی گفت: این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه هفته جاری خود به بحث‌های کارشناسی در خصوص نرخ گاز پرداخت که بحث در خصوص آن هنوز ادامه داشته و نتیجه نهایی هنوز کسب نشده است.