احمدی‌نژاد: عده ای در مناطق مرفه شهر

علیه دولت حرف‌های بی‌ریشه می‌زنند

دنیای اقتصاد - ۹۰۰پروژه عمرانی (۳۰ پروژه در هر یک از استان‌های ۳۰گانه به مناسبت سی‌امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) دیروز به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس‌جمهور به بهره‌برداری رسید. در این مراسم، استانداران سراسر کشور گزارش پروژه‌های افتتاح شده را ارائه کردند و رییس‌جمهور نیز از کارنامه عمرانی دولت دفاع کرد. رویداد

احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح ۹۰۰ طرح عمرانی

عده‌ای در مناطق مرفه شهر علیه دولت حرف‌های بی‌ریشه می‌زنند

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به افزایش چشمگیر فعالیت‌های عمرانی دولت نهم گفت: عده‌ای در اتاق‌های گرم و نرم مناطق مرفه شهر پا روی پا می‌اندازند و حرف‌های روشنفکری بی‌ریشه می‌زنند و می‌گویند چرا دولت کار عمرانی می‌کند.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور دیروز در همایش افتتاح طرح ۹۰۰ که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، افتتاح طرح‌های متنوع گسترده و کارساز را تبریک گفت و افزود: آن چیزی که کشور را به جلو می‌برد و گره‌ها را باز می‌کند کار و تلاش شبانه روزی است و سایر حرف‌های حاشیه‌ای، حرف‌های بیجا است، با بحث و جدل کار به پیش نمی‌رود بلکه کشور را با کار مستمر، آگاهانه، پیگیر و دلسوزانه می‌توان به جلو برد؛ عده‌ای در اتاق‌های گرم و نرم مناطق مرفه شهر ننشینند و پا روی پا بیندازند، حرف‌های روشن فکری بی‌ریشه مطرح کردند که چرا کار عمرانی می‌کنیم. احمدی‌نژاد گفت: خوب است که اقتصاد مردمی باشد و ما هم در همین جهت در حرکت هستیم، اما فعالیت اقتصادی مردم، نیازمند راه، کارخانه، آموزش، آب و زیرساخت‌ها است؛ نمی‌شود که مردم یک منطقه یا یک روستا ۵۰ سال منتظر آب آشامیدنی، راه، راه آهن یا یک بند آبی باشند. وی ادامه داد: هرچه زودتر شبکه حمل و نقل و آب و بقیه زیرساخت‌ها را سامان بدهیم، به همان مقدار پیشرفت کشور را جلو انداخته‌ایم. احمدی‌نژاد با ابراز تشکر از همه کسانی که با عشق با آرمان‌ها و عزت ایران در حال تلاش هستند، اظهار داشت: ملت ما می‌دانند که وقتی ظرف ۳ سال این همه کار انجام می‌شود، آن مسوول یا مدیر، خواب را از چشم خود گرفته است؛ نمی‌خواهم بحث‌های تلخ را مطرح کنم. ولی وقتی بعضی‌ها مدام علیه کارمندان حرف می‌زنند و می‌گویند که اینها کار نمی‌کنند، سوال من این است که پس کارها را چه کسی انجام می‌دهد. وی با تشکر ویژه از صدا و سیما که در جهت انعکاس پیشرفت‌های کشور تلاش می‌کند و به مردم امید می‌دهد، اظهار داشت: دشمن بسیج شده که امید را از ملت‌ها بگیرد و خدا را سپاس که امید ملت ایران روز افزون است و ایستاده تا پرچم آرمان‌ها را بر بام جهان به اهتزاز در آورد. احمدی‌نژاد خطاب به همکاران خود گفت: قدر توفیق خدمتگزاری به ملت ایران را بدانید چون آن چیزی که برای ما خواهد ماند، خدمت بی‌منت و تلاش‌های صادقانه است. وی ادامه داد: گاهی که در سفر‌های استانی به نقاط دور افتاده و محروم می‌روم و عشق بعضی از همکاران برای خدمت به محرومان را می‌بینم، به آنها غبطه می‌خورم؛ چراکه هیچ کاری و هیچ صوابی بالاتر از ساختن ایران و خدمت به ملت ایران نیست.