«اسپیلبرگ» در پی بازیگران جدید برای «تن تن»

نگاه سوم- «استیون اسپیلبرگ»،کارگردان مشهور‌هالیوود، «دنیل کریگ» و «جیمی بل» را به‌عنوان بازیگران جدید فیلم «تن‌تن»، انتخاب کرد. «استیون اسپیلبرگ» که اخیرا در حال تکمیل عوامل فیلم سه بعدی «حوادث تن‌تن» است، «دنیل کریگ» و «جیمی بل» را به عنوان دو بازیگر جدید این فیلم انتخاب کرد. «بل» در این فیلم نقش گزارشگر جوان و ماجراجویی را بازی خواهد کرد که کنجکاوی‌هایش، او را به دنیایی از حوادث می‌کشاند.

«دنیل کریگ»، نیز نقش شخصیت منفی این فیلم را به عهده خواهد داشت. به گزارش ورایتی، فیلم «تن‌تن» که هم‌اکنون در مراحل پیش تولید قرار دارد، قرار است که در لس‌آنجلس تولید شود و سال ۲۰۱۱ نیز آماده نمایش شود. تهیه‌کنندگی این فیلم را «اسپیلبرگ»، «پیتر جکسون» و «کاتلین کندی» به عهده دارند و استودیوی پارامونت نیز حق پخش این فیلم در تمامی کشورهای انگلیسی زبان، آسیا به غیر از هند را به عهده دارد. بنا براین گزارش، «پیتر جکسون» در قسمت دوم از این فیلم، «اسپیلبرگ» را در کارگردانی این فیلم همراهی خواهد کرد.

در یک نظرخواهی از کاربران سایت اینترنتی رسمی تن تن؛ کاپیتان‌هادوک با ۶۰ درصد آرا، محبوب‌ترین شخصیت این مجموعه داستان‌ها شناخته شد و تن تن با ۲۷ و جناب پرفسور تورنسل با ۵‌درصد آرا، بعد از او قرار گرفتند. میلو و دوپونت‌ها هم هرکدام با ۳درصد آرا، به طور مشترک مقام چهارم راکسب کردند.