کیانیان: گلزار سرمایه سینمای ایران است

نگاه سوم- رضا کیانیان گفت‌وگویی با ماهنامه «نسیم» انجام داده که در بخشی از آن به اظهارنظر درباره ستاره‌های سینمای ایران پرداخته است. در گفت‌و‌گوی کیانیان می‌خوانیم: بهرام رادان- می‌گفتند چون خوشگل است آمده. خب باشد چه ایرادی دارد. مگر بد است آدم اینها را داشته باشد؟ ولی مهم این است که بهرام رادان ماند و الان یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست.سواد دارد خوب هم می‌خواند، خوب کار می‌کند و خوب هم انتخاب می‌کند. این‌که زیباست خیلی خوب است و من همین طور که بهرام رادان را می‌بینم خیلی لذت می‌برم.

محمد رضا فروتن- او بازیگر خوبی است وروز به روز دارد بهتر می‌شود. چه کسی می‌گوید او بد است؟

ترانه علیدوستی- خیلی دوستش دارم. برای اینکه دختر باشعور و فهمیده و خیلی خوبی است و بعد دنیای زیبایی در ذهنش دارد. خیلی از سنش عمیق‌تر است حالا چون یک روز شانسی فیلم من ترانه پانزده سال دارم را بازی کرده، بازیگر نیست؟ مهم این است که اوشانس آورد و از این شانس درست استفاده کرد.

محمدرضا گلزار- خیلی از کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان سینمای ما وقتی می‌خواهند فیلم بسازند به فکر این هستند که الان چه می‌فروشد. خب الان چون رضا گلزار می‌فروشد هی با او فیلم می‌سازند. ولی آنها متوجه نیستند که رضا گلزار سرمایه این سینما است و این طوری حرام می‌شود. خود رضا گلزار هم باید مراقب خودش باشد و اینقدر تند تند بازی نکند چون زود نابود می‌شود.