افتخاری برای سی امین سالگرد انقلاب می‌خواند

نگاه سوم- رییس سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان از تصمیم این سازمان برای ضبط سرودی فاخر و ارزنده به مناسبت سال نوآوری و شکوفایی و فرا رسیدن سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدای علیرضا افتخاری در اصفهان خبر داد.

علی‌اکبر کلباسی گفت: این سرود دوشنبه هفته جاری ضبط می‌شود و شنبه هفته آینده نیز از سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد. پس از اجراهای حماسی ترانه های انقلابی توسط شجریان و شهرام ناظری؛ این بار علاقه‌مندان موسیقی منتظر اجرای علیرضا افتخاری خواهند بود.

از سوی دیگر سمفونی بزرگ انقلاب به رهبری مجید انتظامی از ۱۴ بهمن به مدت ۶ روز در تالار وحدت اجرا می‌شود. این سمفونی که به سفارش معاونت هنری ارشاد و با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سی‌امین سال انقلاب توسط مجید انتظامی ساخته شده، از ۱۴ بهمن به مدت ۶ روز در تالار وحدت توسط ارکستر سمفونیک تهران اجرا خواهد شد. سمفونی بزرگ انقلاب اثری کاملا کلاسیک با بهره‌گیری از موسیقی سنتی و پاپ است که در هر قسمت دو خواننده حضور خواهند داشت. مجید انتظامی هم اکنون در حین انتخاب خوانندگان سنتی و پاپ برای این سمفونی است. پیش از این قرار بود که سالار عقیلی خواننده این سمفونی باشد؛ اما به دلایلی این امر محقق نشد.