آخرین فیلم بیضایی آماده نمایش: فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم» تازه‌ترین اثر بهرام بیضایی با اتمام مراحل فنی و میکس، آماده نمایش شد. «وقتی همه خوابیم» فیلمی درباره پشت صحنه سینما است که بخشی‌ از آن در دکورهای متعددی از خیابان‌های قدیمی تهران فیلمبرداری شد. انتشار گزیده‌ای از شماره‌های نخست نشریه‌های عهد قاجار: مجموعه سه‌جلدی «نخستینه‌های مطبوعات» دربرگیرنده گزیده‌ای از شماره‌های اول نشریه‌های عهد قاجار توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی منتشر شد. در این مجموعه که توسط شورای ساماندهی و اطلاع‌رسانی میراث مطبوعات ایران و زیر نظر سیدفرید قاسمی تهیه و تنظیم شده، تصویر شماره اول حدود ۳۰۰ روزنامه عهد قاجار در سه مجلد و بر اساس حروف الفبا آورده شده است.

«بخارا» ویژه‌ آیدین آغداشلو: شصت‌وهفتمین شماره مجله «بخارا» ویژه آیدین آغداشلو منتشر شد. در جشن‌نامه‌ آیدین‌ آغداشلو گزارش‌ مراسم‌ رونمایی‌ کتاب‌ «این‌ دو حرف‌» از شهاب‌ دهباشی؛ سال‌شمار زندگی‌ آیدین‌ آغداشلو از ترانه‌ مسکوب؛ رونمایی‌ آیدین‌ از ناهید طباطبایی؛ درباره‌ آیدین‌ آغداشلو و هنر او از بهرام‌ بیضایی‌ و نقاش‌ ما آیدین‌ آغداشلو از احمدرضا احمدی به چاپ رسیده است.

۲۵۷‌میلیون تومان فروش آرت اکسپو تهران: دومین آرت اکسپوی تهران با فروشی معادل ۲۵۷‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد و با تصویب و نگارش آیین‌نامه و اساسنامه این نمایشگاه مقرر شد تا هر سال به صورت مستمر در آذر ماه شاهد برپایی نمایشگاه فروش آثار هنری باشیم. امیر عبدالحسینی دبیر آرت اکسپوی تهران اعلام کرد: ۷۸‌میلیون تومان خرید توسط بخش خصوصی، بازدیدکنندگان نمایشگاه و کلکسیونرها انجام شد و مابقی فروش مربوط به بخش دولتی شامل دفتر هنرهای تجسمی، وزارت ارشاد، موسسه توسعه هنرهای تجسمی، معاونت هنری وزارت ارشاد و بنیاد رودکی بود.

قوه قضائیه و پلیس به دنبال راه‌اندازی رادیو: معاون صدا از پخش برنامه‌های متنوع و راه‌اندازی رادیوهای خانواده و نمایش در دهه فجر، منتفی شدن تاسیس رادیو بورس و درخواست قوه قضائیه، تامین اجتماعی و پلیس برای ایجاد شبکه رادیویی تخصصی یا اختصاصی خبر داد. حسن خجسته درباره راه‌اندازی رادیوهای خانواده، بورس و نمایش که از فصل بهار و تابستان خبر آن را داده بود، گفت: سعی می‌کنیم دو رادیو خانواده و نمایش در دهه فجر راه‌اندازی شود.

بازی جبلی، طهماسب و برومند در مستند «شهر موش‌ها»: تصویربرداری مستند «شهر موش‌ها» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده با حضور ایرج طهماسب، حمید جبلی و مرضیه برومند به پایان می‌رسد. اشرفی‌زاده گفت: فاطمه معتمدآریا، مسعود کرامتی، محمدعلی طالبی و حسن حسندوست تا به حال مقابل دوربین رفته و درباره خاطراتشان از این فیلم صحبت کرده‌اند. بخشی از فیلم به گفت‌وگو با طهماسب، جبلی، برومند و فریبا جدیکار اختصاص دارد و نغمه ثمینی هم به عنوان منتقد سینمای کودک در این فیلم حاضر است.